05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۸۲۶1312

ایستگاه صلواتی شهرستان شوش در مرز چزابه برپا شد

فرماندارشهرستان شوش از برپایی ایستگاه صلواتی  این شهرستان در مسیر زائرین اربعین حسینی(ع) در مرز چزابه خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضا نجاتی" فرماندار این شهرستان دوشنبه شب با حضور در ایستگاه صلواتی شهرستان شوش در مرز چزابه گفت: در آستانه ی اربعین حسینی(ع) مردم شهرستان شوش  جلوه ای از دلدادگی خود به امام حسین (ع) را  با خدمت به زائرین آن حضرت و با برپایی  ایستگاه صلواتی و خدمت به زوار پیاده ی اربعین نشان می دهند.

 

فرماندارشوش اظهارکرد: از همه ظرفیت های موجود در شهرستان برای خدمت به زائرین اربعین حسینی(ع) استفاده خواهد شد و خدمت به زائرین امام حسین (ع) را افتخار و توفیق بزرگی برای خود می دانیم.

 

وی هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ عاشورایی و پذیرایی از زائرین کربلای معلی که در راه عزیمت به این مکان مقدس برای عزاداری ایام اربعین از مرز چزابه می باشند عنوان کرد.

 

"نجاتی" افزود: این ایستگاه که  بیست  روز قبل از اربعین سید و سالار شهیدان راه اندازی شده در زمینی به مساحت دوهزار و2500 متر مربع جهت خدمت رسانی به زائران پیاده آماده شده است.

 

فرماندار شهرستان شوش با بیان اینکه روزانه 5 هزار غذای گرم توسط این موکب در بین زائرین توزیع خواهد شد، افزود: علاوه بر صبحانه، در هر وعده ی نهار و شام با چای ، خرما ، کیک و آب معدنی وشربت از  زایرین پذیرایی خواهدشد.

 

وی با اشاره به برنامه‌هاي فرهنگي تدارك ديده شده براي این ايستگاه‌ عنوان كرد: علاوه بر اهدای بسته‌هاي فرهنگي، مراسمات مذهبي از جمله برگزاري دعاي توسل، زیارت  عاشورا و دعای کمیل، مداحي، سخنراني و نماز جماعت از ديگر برنامه‌هاي اين ايستگاه‌مي‌باشد.


 

فرماندارشهرستان شوش تصریح کرد: شمارزیادی از جوانان شهرستان بصورت خودجوش برای پذیرایی از زایرین اربعین حسینی اعلام آمادگی کردند.

 

"نجاتی" از آمادگی این ایستگاه جهت دریافت نزورات مردم خبر داد گفت: بسیاری از کمک ها ونزورات صورت گرفته در این ایستگاه توسط مردم، ادارات ،شرکت ها و برخی نهادهای شهرستان صورت گرفته است.

 

گفتنی است مراسم اربعین حسینی (ع) همه ساله نیز با حضور ده ها هزار نفر از عاشقان امام حسین (ع) از سایر شهرهای استان خوزستان  به صورت ویژه در شهرستان شوش برگزار می شود که برنامه ریزی های آن از سوی فرمانداری شهرستان شوش انجام شده است.


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست