05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۱۵1353

آیین عزاداری 28 صفر در شوش از صدا و سیما پخش می شود

کریم ستاوی ـ خبرنگار شوش نیوز

روز یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 14 جلسه ی برنامه ریزی آیین عزاداری 28 صفر شوش در سالن احتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد  .

 

 

 

 

مهندس نجاتی فرماندار شهرستان شوش ضمن تشکر از حضور مسئولین در ساعات پایانی وقت اداری ، از پخش مستقیم آیین عزاداری 28 صفر شوش از سیمای مرکز خوزستان و شبکه های سراسری خبر داد .

 

فرماندار شوش  در نشست جهت هماهنگی دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی ، ضمن قدردانی از مسئولین و مردم ولایتمدار شوش به خاطر پذیرایی از عزاداران حسینی و زائرین آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) در اربعیبن حسینی عنوان نمود : پیاده روی اربعین حسینی از چندین جهت دارای ارزش و اهمیت بالا و یک کار فرهنگی بزرگ است که در سطح جهان بی نظیر می باشد.

 

"مهندس نجاتی سپس با اشاره به این که مراسمات عزاداری متعلق به قشر خاصی از جامعه و یا کشوری واحد نیست ، تصریح نمود :  بر خلاف سایر عزاداری ها که به صورت داخلی در هر کشور ، استان و یا شهرستانی برگزار می شود ، مراسم اربعین حسینی متعلق به مسلمان و غیر مسلمان است همان گونه که در یک اجتماع تاریخی و بزرگ ، کسانی که با پای پیاده راه های طولانی را طی نمودند با عشق و علاقه برای سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت امام حسین(ع) در بین الحرمین به سینه و سر زدند .

 

وی با اشاره به آیین عزاداری 28 صفر خطاب به مسئولین اظهار داشت : همانند سایر عزاداری هایی که تا کنون برگزار شده است  از تمامی ظرفیت ها وامکانات شهرستان از جمله برقراری طرح های ترافیکی ، برپایی ایستگاه های صلواتی  و امکانات بهداشتی و درمانی در جهت برنامه ریزی برگزاری باشکوه مراسم رحلت پیامبر اکرم(ص) در شوش استفاده خواهد شد.


 

مهندس نجاتی در پایان به ساعت برگزاری این آیین اشاره کرد و خاطر نشان نمود :  این آیین ساعت 9 صبح روز پنچ شنبه در آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) برگزار و از شبکه استانی سیمای مرکز خوزستان و شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست