05022024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۱۷1897

پیکر مطهر خادم حضرت دانیال نبی(ع) مجید طاهری تشییع شد

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

روز شنبه 17مهرماه 1395 مصادف با ششم محرم الحرام1438 هجری قمری و روز « یاری طلبی حبیب بن مظاهر از بنی اسد ـ اولین محاصره ی فرات در کربلا  و  تراکم لشگر یزید در کربلا » پیکر مطهر زنده یاد مجید طاهری خادم حضرت دانیال نبی(ع) بر روی دست عاشورائیان شوش تشییع شد .

 

زنده یاد مجید طاهری در حالی که از نظر شغلی بازنشسته شده بود اما به خاطر ارادت به آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) دست از خادمی آن حضرت نکشید و چند روز در هفته را به این حرم می آمد و به زائرین خدمت می کرد .

 

وی اخیرا با توجه به این که هم ناشنوا و هم تکلمی نداشت به عنوان رئیس انجمن ناشنوایان شهرستان شوش همنوعان خود را گرد هم جمع کرد و اخیرا با راه اندازی ایستگاه صلواتی و با پخش شربت ، خرما و آب در جوار آستان مقدس دعبل خزایی به عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت می کرد و قرار بود شنبه (امشب ) ساعت 21:30 در محل ایستگاهی که دایر نموده با کمک یکی از اعضای انجمن ناشنوایان با وی گفت وگو داشته باشیم ولی عجل مهلت نداد و در شب ششم ماه محرم الحرام در حالی که به همراه فرزندش به خانه می رفت بر اثر سانحه ی رانندگی جان خود را از دست داد و به دیار باقی ملحق شد .


 

به همین مناسبت توسط رئیس انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش طی پیامی به   خانواده ی این زنده یاد مجید طاهری تسلیت گفت که متن این پیام ها به شرح زیر آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انالله وانا الیه راجعون

 

أَمَّا الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ فَلَهُمْ جَنَّاتُ الْمَأْوى‏ نُزُلاً بِما کانُوا یَعْمَلُون‏ (سجده، ۱۹)

 

زنده یاد مجید طاهری خادمی وفادار، به جدّ و جَهد و جان کوشید تا شوش ، نجف ایران ، پایتخت تمدن و شهر پیامبر باران ؛  شکوهمند زائران و شیفتگان معارف الهی در جهان باشد.

 

کمتر از 24 ساعت  قبل آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع)  با خادم سخت‌کوش خود وداع کرد و روح آسمانیِ مرحوم مجید طاهری ، آن عاشق  پیامبر خدا ؛ در حلقه‌ای از اندوه و ماتم یاران و همکارانش را تنها گذاشت.


 

درگذشت بزرگْ خدمت‌گزارِ آستان مقدس دانیال نبی(ع) که در امتداد عزای ایام اباعبدالله الحسین و دیگر یاران باوفایش هم‌ردیف شد، شوش با عظمت  و عاشورائیان  بی ریایش   را سیاهپوشِ  و سوگوار نمود .

 

بی‌گمان درگذشت آن خادم مهربان ؛  نوکریِ حرم مطهر دانیال نبی(ع)  را نورانی‌ترین جبّه‌ی سربلندی و صدارت می‌دانست ؛ آسیبی شگفت بر پیکره‌ی حوزه‌های دینی « نجف ایران »  و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای این آستان مقدس دانیال نبی(ع) خواهد گذاشت.


 

ضمن اعلام مراتب تسلیت این فقدان عظیم به حضرت دانیال نبی(ع) ؛  به محضر خانواده ی داغدیده اش  ادای احترام نموده ، خود را در این مصیبت شریک می دانیم و از خداوند یکتا برای شادی روح آن مرحوم علو درجات و برای سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم .

 

از طرف :

 

عباس کرم الهی

 

رئیس انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش ؛ رئیس کانون پیشکسوتان مطبوعات ، مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز و مدیر گروه تئاتر اندیشه

 

و به نمایندگی از طرف :

 

رئیس و پرسنل اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ مدیر و حراست تالار نیایش ـ رئیس و پرسنل اداره ی اوقاف و امور خیریه ، امور مساجد و هیئت مدیره ی 65 کانون فرهنگی و هنری مسجد ـ اداره ی آب و فاضلاب شهرستان شوش ـ مدیر و پرسنل اداری و فرهنگیان اداره ی آموزش و پرورش ـ شهردار ، رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شوش ، رئیس و پرسنل اداره ی تبلیغات اسلامی ، هفته نامه ی صدای کرخه ، پایگاه خبری ورزشی پیمان ، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و رئیس و پرسنل اداره ی ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی .

 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست