05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۳۲۷2479

آئین شب قدر و بیست و سوم رمضان در شوش برگزار شد

جنان پور منصوری ـ خبرنگار شوش نیوز

عکس ـ حسنه مسلمی نیا

آیین شب قدر و بیست و سوم ماه مبارک رمضان شنبه شب 27 خردا1396 از ساعت 23در بقاع متبرکه و مساجد شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ روزه داران « نجف ایران »  در فضایی معنوی و آکنده از عطر نام علی(ع)، آیین شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و سومین و آخرین شب از لیالی قدر و شام غریبان مولای متقیان حضرت علی (ع) را با قرائت قرآن کریم و دعای جوشن کبیر برگزار و تا پاسی از شب ندای الغوث الغوث سردادند.

این شیعیان با بر سر نهادن قرآن و همراه با ترنم اشک و نجوای مناجات با محبوب و مولایشان، با دل های سوخته و ناله های جانسوز طلب توبه کردند.


در مراسم احیاء شب بیست و سوم رمضان  که به « همت هیئات مذهبی ، کانون های فرهنگی و هنری مساجد ، مجمع الذاکرین و هیئت رزمندگان» در « آستان مقدس حضرت دانیال نبی (ع) ، آستان مقدس دعبل خزایی ، مصلای نمازجمعه ، مسجد جامع ، مسجد موسی ابن جعفر ، مسجد رسول الله و ... » برگزار شد، اقشار مختلف مردم ولایتمدار شوش اعم از « روحانیون ، رزمندگان ، دانشجویان، اصناف و بازاریان ، کارگران و کشاورزان ، بانوان و جمعی از مسئولین محلی  شرکت کرده و با مرثیه سرایی و سوگواری در شهادت مظلوم ترین شهید محراب اشک ماتم ریختند.


این مراسم نیز در مساجد شهرهای « فتح المبین ـ حر ـ  شاوور و الوان و کوی ابوذرغفاری ، شهرک سلمان فارسی ، شهرک بهرام و منطقه ی صنعتی هفت تپه » برگزار شد .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست