05022024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۶۰۵4453

پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان به مناسبت درگذشت شهادت گونه ی مسئول کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش

سرگرد پاسدار رضا باقری رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در پی درگذشت شهادت گونه ی ستوان یکم پاسدار رضا محمودخانی مسئول کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش پیام تسلیتی به شرح زیر صادر نمود .

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف فراوان خبر تلخ درگذشت دوست، همکار و برادر عزیزمان حاج رضا محمود خانی، پیشکسوت کشتی استان و مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شوش را دریافت کردیم .

حسن خلق، ولایی بودن، شجاعت، مهمان نوازی، دلی سرشار از ایمان راستین و نیرویی یکسره در خدمت مردم و مردم داری، خلاصه ای از شخصیت این پاسدار مدافع حرم حضرت زینب بود. او از پیشکسوتان ورزش کشتی استان خوزستان بود که اخلاق پهلوانی او زبانزد خاص و عام بود.


تحمل فقدان او حقا برای ما بسیار سخت و دشوار است ولی در برابر تقدیر الهی چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست لذا درگذشت این برادر عزیز را خدمت جامعه ورزش استان و همکاران و همرزمان و به ویژه خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد به عرش پیوسته، رضوان و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران شهیدش و برای خاندان و یادگاران ارجمند او صبر و شکیبایی طلب می کنیم.

رضا باقری

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست