04302024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۷۰۲1219

مردم ولایتمدار شوش با عطر و گلاب از مزار شهداء غبار گرفتند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکاس ـ عیسی کرملاچعب

روز پنجشنبه 2 مهر 1394 ساعت 15 در سومین روز از هفته ی دفاع مقدس گلزار شهدای شهرستان شوش غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

 

 

 

به شوش نیوز ، فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش در این آیین گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند لذا در همه مراحل زندگی باید قدردان آنها باشیم.

 

سروان کریم بابایی در ادامه افزود : شهرستان شوش با احتساب اولین شهید مدافع حرم یعنی شهید احمد حیاری  613 شهید را در دوره ی  هشت سال دفاع مقدس به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

 

فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش ضمن اشاره به آرزوی شهداء در دوران 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت : هر وقت نوجوانان و جوانان آن دوران عاشقانه به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام می شد در واقع داوطلبانه خود را برای رسیدن به نوشیدن شربت شهادت آماده می کردند و سپس اعزام می شدند و این آرزوی دیرینه ی آنها بود که امروزه هم مشاهده می کنیم این آرزو بین جوانان امروز نظیر شهید احمد حیاری که یکی از فرماندهان این شهرستان بود سرایت می کند و با آغوش باز جان خود را فدای حرم مطهر حضرت زینب(س) و اسلام می کند .


 

در پایان فرماندهان ، درجه داران و بسیجیان در کنار نیروهای انتظامی ، مسئولین محلی و مردم ولایتمدار شهرستان شوش با عطر و گلاب مزار شهداء را غبار روبی نمودند .


 

شایان ذکر است در این مراسم ، « علاوه بر سروان پاسدار کریم بابایی فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج ؛ مهندس یوسف زمانی شهردار ـ مهندس جمیل موسوی بخشدار فتح المبین ـ علی الوار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ـ سید مجید نوری زاده رئیس جمعیت هلال احمر ـ مهندس سعید مهرپرور رئیس شورای اسلامی شهر شوش  ـ رئیس منابع طبیعی و ....... حضور داشتند » .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست