04302024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۲۲۴1643

همایش روز جانباز در شهر شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس : مسعود قربان پور

به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) پرچمدار كربلا و روز جانباز ، مراسم جشني با حضور رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش، امام جمعه  و خانواده هاي معظم شاهد و ایثارگر روز گذشته روز چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395  در محل آستان مقدس دانیال نبی(ع) برگزار گرديد .

 

به گزارش شوش نیوز ؛ الوار  رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش ضمن عرض خوش آمد گویی و تبریک اعیاد شعبانیه به مدعوین، طی سخنانی به بیان رشادت ها و دلاوری های جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

 

وی در ادامه بیان کرد : جانبازان هشت سال دفاع مقدس سندهای زنده افتخار و عزت ملت ایران هستند.این عزیزان با ایثار و از خودگذشتگی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.و اگر ما امروز مقتدرانه در ایران سرافراز با امنیت کامل زندگی می کنیم مدیون شهدا و جانبازان هستیم که برای این نظام و دین جان خود را فدا کردند.

 

الوار همچنین اظهار داشت : روز جانباز فرصت مناسبی است تا با الگو قرار دادن ایثار، وفاداری و جانبازی‌ های حضرت عباس (ع) در راه سعادت دنیا و آخرت گام برداشت  و یکی از مهمترین ویژگی های فرهنگی این دوران ،  ترویج شهادت طلبی و از جان گذشتگی بود که در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان انقلابی و مومن را روانه جبهه ها کرد.


 

وی با تشکر و قدردانی از همسران جانبازان گفت: جانبازان همواره در شرایط سخت جسمی زندگی می‌کنند و در حالی که لبخند می‌زنند، درد را تحمل می‌کنند و در کنار جانباز فردی قرار دارد که سال‌هاست به او کمک می‌کند تا درد کمتری را تحمل کند و به او تسلی می‌دهد و همه بر این واقف هستند که بعضی از جانبازان گرانقدر ما سال‌هاست نمی‌توانند غذا را بدون کمک بخورند ، بعضی دیگر توانایی حرکت ندارند ، برخی بینایی خود را از دست داده‌اند و در مجموع جانبازان عزیز انواع محدودیت‌ها را دارند که تمام این محدودیت‌ها را همسران و فرزندان این عزیزان به دوش می‌کشند.

 

در ادامه مولودخوانی و مدیحه سرایی اجرا شد و از چند نفر از جانبازان شوش به صورت نمادین تجلیل به عمل آمد .

 

شایان ذکر است در این راستا به صورت جداگانه با حضور در خانه ی چند نفر از جانبازان ، ضمن تبریک روز جانباز ، از آنها تجلیل به عمل آمد .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست