04302024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۳۰۳1663

پیکر پاک و مطهر جانباز 70 درصد سردار طرفی بر روی دوش همرزمانش تشییع و در گلزار شهدای شوش به خاک سپرده شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 9 صبح هم زمان با سالروز عملیات بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد ، پیکر جانباز 70 درصد سردار شهید اسماعیل شهابی طرفی  از مسجد جامع  با حضور جمع کثیری از مقامات کشوری و لشکری و مردم ولایت مدار شوش  تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

 

گزارش شوش نیوز ، مراسم باشکوه تشییع پیکر سردار شهید اسماعیل شهابی طرفی از از جانبازان 70 درصد  جمهوری اسلامی ایران که 27 سال پیش بر اثر ترکش خمپاره در عملیات کربلای 5 قطع نخاع شده بود  با حضور جمع کثیری از نیروهای نظامی و انتظامی ، خانواده های معظم شهداء و مردم شهید پرور شوش با مراسم سان نظامی از درب مسجد جامع به طرف آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) تشییع و سپس بر روی دوش همرزمانش در گلزار شهدای شوش به خاک سپرده شد .

 

دکتر محسن حیدری نماینده ی استان خوزستان در مجلس خبرنگاران رهبری در چند جمله ی کوتاه از خصوصیات اخلاقی و مجاهدت های وی در مناطق جنگی به خانواده ی این شهید والامقام تسلیت گفت و صبر و شکیبایی این خانواده را در 27 سال پرستاری از سردار شهید طرفی را ستود .

 

در ادامه سرگرد کریم بابایی فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش پیام دکتر محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام خطاب به مردم شوش و خانواده ی شهید سردار طرفی را قرائت نمود .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست