04302024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۳۱۵1688

فیلم داستانی هنگامه امشب در تالار نیایش شوش اکران می شود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

فیلم داستانی هنگامه با  موضوع « مدافعان حرم » به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد از امشب (شنبه) 15 خرداد 1395 ساعت 22:30 به همت انجمن فیلم و عکس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و واحد فرهنگی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش در تالار نیایش اکران می شود .

در خلاصه  داستان این فیلم آمده است: هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد...

شایان ذکر است هیئت داوران ششمین جشنواره ی فیلم عمار ؛  در بخش داستانی نیمه بلند، لوح افتخار بازیگری را به خانم سوگل طهماسبی برای بازیگری در فیلم «هنگامه» تقدیم کرد . و هم چنین  در بخش کارگردانی  «فانوس کارگردانی » را  به آقای امیر داسارگر برای کارگردانی فیلم «هنگامه» اهدا نمود.

به گفته ی سیدعلی حسینی از واحد فرهنگی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش بلیط های امشب و فردا یکشنبه 16 خرداد 1395 به بسیجیان و خانواده های معظم شهداء پیش فروش شده است و عموم مردم در صورت تمایل برای دیدن این فیلم می توانند برای سومین شما اکران این فیلم بلیط رزرو کنند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست