05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۶۱۵4469

نصب تابلوی بزرگ شهید علی بریهی در شهر شاوور

به همت گردان رزمی شهید  دانش شاوور از لشکر 7 عملیاتی ولیعصر(عج) به مناسبت دهمین سالروز شهادت ستوان یکم پاسدار علی بریهی تابلوی بزرگی منقوش به تصویر این شهید در شهر شاوور نصب شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ستوان یکم پاسدار وحید رحمت الهی جانشین و سخنگوی گردان رزمی شهید دانش شاوور در گفتگو با شوش نیوز گفت : ستوان یکم پاسدار شهید علی بریهی در تاریخ 13شهریور سال 1390 به همراه 11 همرزم خود در اثنای در گیری دلیرانه با گروهک منافق پژاک در شمال غرب کشور ودر کوه های سردشت کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به آرزوی دیرینه خود رسید و گردان رزمی شهید دانش شاوور به مناسبت دهمین سالروز شهادت این دلاور مرد ؛ بحمدالله و با عنایت شهدای والامقام  بر روی تابلوی بزرگی تصویر این شهید را توسط یکی از نقاشان خلق نموده و در کنار جاده ی ترانزیت  اهواز ـ اندیمشک ؛ بعد از پل عابر پیاده ، جنب کارخانه ی آجر توکل با همکاری شهرداری شاوور نصب نموده است .


وی افزود : جا دارد از برادر بسیجی و ارزشی  رضا لطیفی شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر  تشکر و قدردانی نمایم . و همچنین از مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز برادر انقلابی و ولایی عباس کرم الهی که همیشه اخبار این گردان را منتشر می کند سپاسگزاری خود را به عمل می آورم .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست