05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۴۱۰1019

سرانجام پس دوبار لغو شدن ، جلسه شورای ورزش شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز سه شنبه 9 تیرماه 1394ساعت 14 جلسه ی شورای ورزش بعد از دو بار لغو شدن در سالن اجتماعات فرمانداری به مدیریت رضا نجاتی برگزار شد .

 

 

 فرماندار شهرستان شوش ضمن عذرخواهی از اعضای شورای ورزش به خاطر دو بار لغو جلسه عنوان نمود ، به صورت ناخواسته جلسات دیگری به صورت همزمان در مرکز استان و یا تهران به وجود آمد لذا نه ناچار نتوانستم در آن دو جلسه حضور داشته باشم ، اما از کسانی که در فضای مجازی وایبر و واتساپ دلیل عدم حضور مرا مخالفت با رشید هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان اطلاع رسانی کرده اند و دیگرآن هم بدون پرسیدن و یا تحقیق ؛ آن موضوع را در سایر گروه ها منتشر می کنند و من این را اجحاف می دادم و از ادمین های چنین گروه هایی می خواهم نظارت بیشتری داشته باشند.

وی افزود : من هیچ مشکلی با هدایتخواه نه داشتم و نه دارم و اگه در ابتدای انتصاب ایشان در مورد بعضی از برنامه ها اختلاف نظر بود و به مرور زمان وی با اجرای برنامه های قابل قبول آن اختلاف را برداشت .

مهندس نجاتی در ادامه به موضوع تخصصی که ورزش است پرداخت و تصریح نمود : با توجه به این که ورزش باعث نشاط ، پویایی و سلامت بدن به شمار می آید و اکثر قشر جوان به رشته های ورزشی علاقه مند هستند لذا یکی از ضروریات جامعه توجه به ورزش است .

فرماندار شهرستان شوش ضمن تأیید کم لطفی به ورزش گفت : این را قبول دارم که ورزش کم توجهی شده ، اما در مقابل باشگاه ها و دسنجات ورزشی با پرداخت هزینه های مورد نیاز از درآمد شخصی باشگاه داران برای این شهرستان افتخار کسب می کنند که می توان به عنوان مثال به باشگاه های استیل آذین و پرسپولیس اشاره کرد .

مهندس نجاتی در ادامه به احیای تیم های فراموش شده اشاره کرد و بیان نمود : از هدایتخواه می خواهم  یکی طرح مدونی با مشاوره هیئت های ورزشی و پیشکسوتان ورزش لحاظ کند تا تیم های فراموش شده مجدداً احیا شوند .

فرماندار شهرستان شوش سپس ضمن انتقاد از کیانی پیمانکار تنها استخر شوش خاطر نشان نمود: با توجه به این که تنها استخر سرپوشیده ی شهر شوش هم می تواند در فصل تابستان و هم زمستان مورد استفاده ی علاقه مندان به شنا باشد اما  بارها به کیانی گفته ام که نقص فنی موتورخانه ی استخر را هر چه زودتر رفع کند اما این روز و آن روز می کند که در آخرین تماس قول مساعد دادند که در اولین فرصت مشکل را حل کند اما پیش بینی می کنم فصل تابستان با توجه به این که یک ماه از آن آغاز شده آماده نشود .

فرد اول سیاست وزارت کشور در شهرستان شوش  از شهرداری و شورای شهر به خاطر نسبت  وسایل ورزشی در پارک ها اما در تکمیل این بخش از سخنان خود اظهار داشت :  انتظار دارم هیئت ورزش های همگانی فعالیت خود را بیشتر کند تا این رشته بین فرد فرد شهروندان شوشی جایگاه خود را پیدا کند .


عکس : علی روسی

 وی با دادن امیدوارم معنوی به جامعه ی ورزش شوش عنوان نمود : همه جوره در کنار هیئت های ورزشی  ، باشگاه ها و دستجات ورزشی در حد معقولی که از عهده ام  بر آید هستم و بدون هیچگونه برداشت سیاسی در کنار جوانان و ورزشکاران خواهم بود و رایزنی خود را آغاز می کنم که درصدی از مشکلات تیم های فراموش شده مرتفع شود .

 

رشید هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش به فرا رسیدن فصل تعطیلات آموزشگاه ها گفت : برای پر کردن اوقات فراغت علاقه مندان به رشته های ورزشی که اکثریت آنها را دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی  و متوسطه تشکیل می دهند برای بهبود  وسایل سرمایشی سالن های موجود در شهرستان شوش اقداماتی را انجام داده ایم  که در سالن موعود 2 کولر ، سالن حجاب 4 کولر و سالن یادگار امام 6 کولر رفع اشکال و راه اندازی شده و قرار است 10 دستگاه  کولر دو تیکه برای ورزشگاه تختی خریداری شود و در این راستا قرار است چند دوره کلاس های آموزشی  تئوری و عملی در رشته های مختلف ورزشی  برگزار شود .رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش ضمن تشکر از شهرداری و شورای شهر که با جامعه ی ورزش شوش همکاری و همیاری دارند اظهار داشت : به غیر از این دو اداره هیچ نهادی با ما همکاری نداشتهاست و انتظار دارم  که آموزش و پرورش در این ماه مبارک شب های فضاهای ورزشی خود را در اختیار ورزشکاران که در واقع دانش آموزان هستند باز نگه دارد و  همچنین انتظار دارم که با رایزنی فرماندار شهرستان شوش شرکت های تولیدی و صنعتی  حداقل به تیم های حاضر در لیگ کشور و استان مساعدت های لازم را داشته باشند .

 

هدایتخواه در بخش پایانی سخنان خود به ساخت و ساز در زمین های ورزشی روستاها اشاره کرد و خاطر نشان کرد : در این راستا  پیگیری های لازم از طریق اداره کل  صورت گرفت و چون اسناد این زمین ها به نام ورزش و جوانان نیست از نظر حقوقی نمی توانیم کاری نمی توانیم پس ببریم  لذا از مهندس نجاتی و بخشداران انتظار همکاری دارم .

 

در ادامه جمعی از روئسای هیئت ها و مدیران باشگاه در یک جمع بندی مشکل اصلی خود را  مسایل مالی دانستند .

 

حسن محتشم که چند روز پیش از تصدی هیئت ورزش های زورخانه ای استعفاء داده بود اما مورد مخالفت رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای استان خوزستان و رئیس اداره ی ورزش و جوانان واقع گردید ، در جلسه ، ضمن تشکر از شهرداری و شورای شهر به خاطر پیگیری زمین احداث زورخانه و عباس کرم الهی به خاطر اطلاع رسانی مستمر این هیئت در شوش نیوز ، تقاضای خود از فرماندار را مطرح و اظهار داشت : در حال حاضر پرونده ی زمینی که قرار است برای احداث زورخانه در نظر گرفته شود به فرمانداری جهت تأیید ارجاع شده اما با توجه به گذشت زمان هنوز بلاتکلیف مانده ایم .

 

مهندس سعید مهرپرور عضو شورای اسلامی شهر شوش ضمن تقدیر از جامعه ی ورزش شوش اظهار داشت : از ورزشکارانی که با کمتری حمایت مالی شورا و شهرداری  خرسند می شوند خداوند را شاکرم و باید بگویم  تا کنون باشگاه ها و دستجات ورزشی با حداقل ها حداکثر توان خود را نشان داده اند  و از شهرداری می خواهم که همانند سال گذشته حمایت های مالی خود در دو بخش فرهنگی و ورزشی  خصوصاً ورزش محلات  ادامه دهد .

 

وی راه اندازی  صندوق حمایت از ورزشکاران  را که جرقه اش توسط استاد جعفر دیناروند از پیشکسوتان ورزش و عضو اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران در نخستین جلسه ی کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر شوش  پیشنهاد دادند و فرم هایی هم بین مدعوین توزیع شد ، در صورتی که تحقق یابد می تواند  کمک بسیار بزرگی در رفع مشکلات هیئت ها ـ باشگاه ها ـ دستجات ورزشی و حتی ورزشکاران به وجود آورد و در پایان سخنانم از انجمن روزنامه نگاران انتظار دارمکه با اطلاع رسانی خود از ورزش شوش حمایت کنند .

 

مهندس رضا نجاتی چس مطلع شدن از این که پرونده ی زمین احداث زورخانه ، عظیم آل کثیر مشاور خود در امور اجتماعی را ملزم نمود که روز چهارشنبه پیگیر این پرونده باشد .

 

فرماندار شهرستان شوش در یک جمع بندی از نظرات روئسای هیئت ها و باشگاه داران  عنوان نمود در حال حاضر نه از شرکت های تولیدی و صنعتی نباید انتظار همکاری داشت چون هر کدام از این شرکت های بدهکاری های خاص خود را دارند ، تنها راه رفع این مشکل  یکی  جذب خیرین است و یکی هم راه اندازی صندوق حمایت از ورزشکاران که دارای اساسنامه و هیئت مدیره ای باشد تا بتواند این مشکل را حل کرد که در این صورت شخصا سهم خودم را به این صندوق واریز می کنم .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست