05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۱۴1154

تجلیل رئیس اداره ی ورزش و جوانان از خبرنگاران شوش در بخش ورزش

علیرضا کریمی ـ خبرنگار شوش نیوز

روز شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 13 رشید هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان از خبرنگاران شوش در بخش ورزش در دفتر خود تجلیل نمود .

 

 

 

 

رشید هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان ضمن عذرخواهی از خبرنگاران عنوان نمود : امیدوارم که عذر مرا در تأخیر 29 روزه ی مرا به خاطر تجلیل از شما در روز خبرنگار پذیرا باشید و دلیل آن برخی از مشکلات شخصی بود و به خاطر همین فرصتی پیش نمی آمد که این مراسم را برگزار نمایم .

 

وی با ادای احترام به اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شوش اظهار داشت : اگر ما امروز فقط از عباس کرم الهی ـ داریوش پارسا ـ کریم ستاوی و ابراهیم ستاوی به عنوان خبرنگار تجلیل می کنیم و از دیگر خبرنگاران که شاید در طول سال چند مورد پوشش خبری در بخش ورزش را داشته اند دعوت نکرده ایم به این دلیل بوده که این چهار نفر از ابتدای سال تا کنون و همچنین در سال گذشته به صورت مستمر در تمام فعالیت های ورزشی حضور داشته اند ، لذا امیدوارم سایر خبرنگاران بر ما خرده نگیرند .

 

عباس کرم الهی رئیس انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش ضمن تقدیر از رئیس اداره ی ورزش و جوانان به خاطر توصیحاتی که ارائه نمود  ، از روابط عمومی اداره ی ورزش و جوانان نقد نمود و اظهار داشت : درست است که خبرنگاران بخش ورزش بنابه رسالتی که دارند در اکثر فعالیت های ورزشی حضور می یابند اما چون 32 هیئت ورزشی فعالیت دارند ممکن است در برخی مواقع از فعالیت های ورزشی غافل بمانیم و این مسئول روابط عمومی است که نباید به انعکاس اخبار ورزشی در سایت اداره بسنده کند بلکه می بایست انجمن روزنامه نگاران را در جریان فعالیت ها قرار دهد .


 

در پایان از عباس کرم الهی ـ داریوش پارسا ـ کریم ستاوی و ابراهیم ستاوی تجلیل به عمل آمد ضمن این که کریم و ابراهیم ستاوی به خاطر حضور نداشتن در استان خوزستان ، طالب ستاوی را به عنوان نماینده معرفی کرده بوند .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست