04302024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۲۰۳2227

معلمی نمونه همانند روانشناس دانش آموزی را از افسردگی به شادابی رساند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

چندی پیش یعنی یکشنبه 7 آذر1395، گزارشی تحت عنوان « معرفی یک معلم که شادابی را به شاگردش بازگرداند » را در همین پایگاه خبری منتشر کردیم که مورد توجه مخاطبین واقع شد .

از سید فوأد مطلق دانش آموزی روستایی که به خاطر  تورم در دستانش علاوه بر افسردگی ، همکلاسی هایش توجهی به وی نداشتند ، اما محمدرضا محرابی از اعضای انجمن روزنامه نگاران به عنوان معلم این دانش آموز وقتی که متوجه افسردگی سید فوأد می شود روز به روز به این دانش آموز محبت کرده تا این که با خانواده اش مفصل صحبت می کند و پی می برد که به خاطر همین ورمی که در دستان دارد حداقل ماهی چهار بار به نزد پزشک معالج برده می شود .

اما این معلم نمونه هم چون یک روانشناس وقتی که باب دوستی را با این دانش آموز شروع می کند ، سیدفوأد هر روزی که سپری می شود شاداب تر شده و به حالت عادی بازمی گردد و معلمش از نیمکت ردیف آخر وی را به ردیف جلو می آورد تا بیشتر دیده شود .


همکلاسی های این دانش آموز وقتی از طرف مهر و محبت معلم را نسبت به سید فوأد می بینند و از طرفی شادابی را در وجود این دانش آموز می بینند ، ادامه دهنده ی راه معلمشان شده و با سید فوأد صمیمی می شوند .

در حال حاضر بنا به گفته ی محمدرضا مهرابی ، این دانش آموز فقط ماهی یک بار به پزشک معالجش مراجعه می کند ، احساس وجود می کند و از معلمش تقاضا می کند که وی را به باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان ببرد .

محرابی با شنیدن این تقاضا  رایزنی های خود را با مدیریت باشگاه فولاد خوزستان آغاز می کنند تا این که موافقت می شود در یکی از بازی های تیم جوانان فولاد ، سید فوأد حضور یابد . وقتی سید فوأد این خبر را می شنود از شادی در پست خود نمی گنجد .


در عکس های همان طور که مشاهده می کنید محمدرضا مهرابی ، سید فوأد را به آرزویش رسانده و وی را به اهوازبرده تا بتواند با کادر فنی و مربیان تیم جوانان فولاد خوزستان از نزدیک آشنا شده و عکس یادگاری بگیرد .یک نکته ی پند آموز را باید از این معلم نمونه آموخت ، به راستی کاری که محمدرضا مهرابی برای شاگردش انجام داده خیلی از والدین به جرأت می توان گفت که برای فرزندان سالم از نظر جسمی انجام نمی دهند .


انجمن روزنامه نگاران به وجود این عضو لایق خود می بالد و به این معلم و مربی نمونه یک هزارآفرین گفته و کارت سبز خود را تقدیم وی می کند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست