03192024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۵۱۷3977

پیام تبریک مدیر کانون بسیج ورزشکارن سپاه شوش به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش شوش نیوز ؛ حاج رضا محمود خانی، مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش طی پیامی به مناسبت هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار»، این روز را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شوش تبریک گفت:

متن کامل پیام به شرح زیر است:

 ن والقلم و مایسطرون

هفدهم مرداد، روز پاسداشت از تلاشهای بی وقفه انسان های آگاهی دهنده ای است که با سلاح قلم خود در کشورمان ایران، سرزمین مردم آگاه و شریف، قدم می زنند. خبرنگاران از آن رو که «حق جو و حق پو» می باشند،‌ شایسته تکریم و تحسین اند؛ خصوصا خبرنگاانی که قلمشان برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا  و ولایت می نگارد .

خبرنگاران از آن رو که نماینده و وکیل مردم ولایتمدار هستند‌ شایسته تکریم و تحسین می باشند.در دورانی که مشکلات «اقتصادی، فساد و باندبازیهای عده ای خاص، فشارهای بین المللی و کاهش سطح معیشت و کوچکتر شدن سفره هموطنانمان، روح و روان مردم ایران را آزار داده و هر روز نیز حادثه ای ناگوار در گوشه و کنار دنیا خلق م یشود، این اندیشه ورزان و خردگرایان عرصه ی اطلاع رسانی هستند که با مجاهدت های بی بدیل خود نقاب از چهره تمامیت خواهان، انحصارطلبان و مفسدین برمی دارند و در این ایام سخت و دشوار تا حدودی ادامه ی زندگی را برای مردم قابل تحمل می کنند.

خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهنده ی مردم در لحظات و صحنه ‌های سرنوشت ساز جامعه اند و از آنجایی که به دنبال حقیقت و انعکاس واقعیت ها می باشند همواره شایسته تکریم وتحسین اند.

روز خبرنگار بر تمامی مجاهدان عرصه ی بصیرت و آگاهی که با پیکار و مبارزه و با سلاح قلم و ایمان خویش برای پایداری اعتقادات و ارزشهای دینی و اسلامی جامعه و جاودانگی ایران اسلامی در صحنه های نبرد «سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی ، ورزشی ، هنری و بین المللی» با دشمنان در حال مبارزه اند مبارک و خجسته باد.

درود بر خبرنگارانی که بی طرفانه و فارغ از بحث های جناحی از جان مایه گذاشته و با انرژی وصف ناپذیر در عرصه ی خبر تأثیرگذارند و با عملکردی مثبت خویش، برای کار خود ارزش قائل شده و برای این حرفه، جایگاه و قیمت بالایی ایجاد کرده اند.

اینجانب  رضا محمودخانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش نیز بر خود واجب می دانم تا در هفدهمین روز از ماه مرداد 1398، ضمن ارج نهادن به تلاش های این عزیزان و گرامیداشت شهیدان عرصه خبر و رسانه، به عنوان یکی از فعالان عرصه ی دفاع مقدس ، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران، «به ویژه عباس کرم الهی که علاوه بر قلم فرسایی برای شهرستان شوش مسئولیت روابط عمومی این کانون را نیز بر عهده دارد و در انعکاس اخبار، دست آوردها و مشکلات ورزشکاران بسیجی، سعی فراوان داشته است» ، ابراز داشته و دست ایشان را در زیر خیمه ی صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی بفشارم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت اطلاع رسانی، شفاف سازی  و رفع و کاهش مکلات اتصادی  جامعه و دلنگرانی مردم شریف و ولایتمدار شهرستان شوش موفق و مؤید باشید.

درخاتمه مجدداً از خدمات با ارزش و زحمات خبرنگاران عزیز و بزرگوار تقدیر نموده، موفقیت و سلامتی همه اصحاب رسانه را از درگاه ایزد مننان مسئلت دارم.

رضا محمودخانی

مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه شوش

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست