03192024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۵۱۶3973

جلسه توجیهی طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در شهرستان شوش برگزار شد.

فائقه شیرک  ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 9:30 روز سه شنبه 15 مرداد ماه1398 جلسه توجیهی طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در سالن امور اجتماعات فرمانداری شهرستان شوش برگزار شد.

ساعت 9:30 روز سه شنبه 15 مرداد ماه1398 جلسه توجیهی طرح توانمند سازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در سالن امور اجتماعات فرمانداری شهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش شوش نیوز ؛   در این نشست طرح ملی ، توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر بهره مندی از الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با حضور معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری و مشاور فرماندار در کمیسیون امور بانوان و خانواده  و تعدادی از زنان سرپرست خانوار  در سالن اجتماعات فرمانداری شوش  برگزار شد.


عبدالحسن آل کثیر معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری شوش ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این طرح در شهرستان شوش اظهار کرد: بیکاری یکی از معضلات اصلی جامعه بوده و ایجاد اشتغال بویژه برای بانوان سرپرست خانوار که در کنار امورات مادری، معیشت خانواده را نیز تامین میکنند، اجرای این طرح ارزش بسیار بالایی دارد ومیتواند موجب توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، بهبود معیشت آنها و ایجاد شغل و درآمد پایدار با بهره مندی از ظرفیت مشاغل خانگی آنان شود. وی اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی و مشارکت سایر دستگاههای اجرایی در این طرح میتوان گام موثری در خصوص ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار برداشت.


 وی افزود : این طرح به صورت ملی تعریف شده و کارفرمای این طرح معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ناظر طرح محسوب می شود و مجری طرح نیز جهاد دانشگاهی است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار گفت  : از جمله اهداف کیفی این طرح را خوداشتغالی زنان سرپرست خانوار، پیشگیری از ورود آنان به چرخه ی حمایتی، بهبود معیشت و افزایش رفاه زنان سرپرست خانوار، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد و اتصال صاحبان کسب و کار خانگی به بازارهای هدف برشمرد و گفت: سهم شهرستان شوش در این طرح، ایجاد اشتغال برای تعداد  50 نفر از زنان سرپرست خانوار است.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست