05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۵۰۸1075

قطع برق یک خانواده ی شوشی در گرمای بالای 50 درجه

در گرمای بالای 50 درجه خوزستان ، روز چهارشنبه 7 تیرماه 1394 برق یک شهروند شوشی واقع در خیابان امام حسن عسکری (ع) به علت گرمای شدید سوخته و کلا از کار افتاده و ساکنان این خانه در  شرایط جوی با دمای بالای 50 درجه و رطوبت 90 درصد همچنان با گرما دست و پنجه نرم می کنند .

 

 

 

 

از روز چهارشنبه 7 مرداد ماه 94 گذشته تاکنون، پس این که مالک خانه متوجه می شود به علت گرمای شدید از زیر کنتور برق تک فاز دود غلیظی بیرون می آید ، در اولین فرصت تمام وسایل برقی را از مدار برق خارج می کند ولی متأسفانه برق این خانه  به طور کلی قطع می گردد که البته با این توضیحات احتمال می رود سیم کشی داخل این ساختمان هم نیاز به تعویض دارد .

 

وقتی که یاسین بداوی در دنیای مجازی مرا مطلع نمود که این اتفاق رخ داده است ، آگاه شدم که صاحب خانه بعدازظهر روز چهارشنبه  به اداره ی برق شوش مراجعه نموده و موضوع را با یکی از مدیران اداره ی برق در میان می گذارد ، که در جواب به او گفته می شود الان وقت اداری خاتمه یافته و پنجشنبه و جمعه هم تعطیل است و ما روز شنبه رسیدگی می کنیم .

 

آیا یک خانواده که بدهی برق هم ندارد و چون به خاطر گرما کنتور خانه ی آنها سوخته 4 روز باید بدون برق زندگی کند ؟ آیا همان مدیری که این جواب را به آن شهروند داده اعضای خانواده ی خود را در نظر نگرفته که ممکن بود یک ساعت بدون برق بمانند و از گرمای بالای 50 درجه درج ببرند ، به آنها می گوید تا روز شنبه گرما را تحمل کنید ؟ این است اطاعت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای«مدظله العالی» که فرموده است « سال دولت و ملت ـ همدلی و همزبانی » ؟

 

امید است فرماندار شهرستان شوش که همیشه به دید احترام به مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ی شوش یاد می کند همین در ساعات آینده ی همین امروز مشکل این شهروند را با پیگیری های لازم حل نماید .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست