05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۰۷1341

اولین جشنواره ی صبحانه ی سالم در شوش برگزار شد

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

به مناسبت  گرامی داشت هفته ی بسیج ، اولین جشنواره ی صبحانه ی سالم  توسط کانون فرهنگی اجتماعی بانوان روز شنبه ساعت 9 صبح در کانون بانوان یاس نبوی شوش برگزار شد .

 

 

 

 

مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده در این راستا به خبرنگار ما گفت : پایگاه مقاومت بانوان شهید آمنه قربانی  و مهد کودک مه رویان  از دیگر دست اندرکاران این جشنواره بودند .

 

وی افزود : بیش از 90 نفر  از مادران به همراه کودکان خود  ، 20 نوع صبحانه متنوع را در مسابقه شرکت دادند .

 

فروغ پور احمدی به مشکلات و دغدغه ی بانوان اشاره کرد و عنوان نمود : از جمله مشکلاتی که خانواده ها با آن مواجه هستند ، عدم میل و رغبت کودکان به صرف صبحانه است و تنوع غذایی در برنامه ی صبحانه و تزئین و جذاب کردن آن از راه های بسیار مفید  برای ترغیبکودکان به صرف صبحانه است .


 

وی با اشاره به اهمیت صبحانه به عنوان مهمترین وعده ی غذایی  خاطر نشان کرد  : بیشترین نیرو و انرژی روزانه با صرف صبحانه تأمین میگردد و صبحانه ای که بتواند بیشترین انرژی  را به بدن فرد برساند و کمترین آسیب را به او وارد کند ، صبحانه ی سالم به حساب می آید .

 

شایان ذکر است در همین راستا این جشنواره با حضور مادرانی برگزار شد که 20 نوع صبحانه  را با تزئین های مختلف در معرض دید قرار دادند  و در پایان 8 مادران  شرکت کننده توانستند  عناوین اول تا هشتم را به نام خود ثبت کنند و هدایایی از برگزارکنندگان جشنواره دریافت کنند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست