05142024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۵۰۴1763

شهردار شوش گفت : مسکن و شهرسازی استان خوزستان نسبت به تعهدات خود بی تفاوت است

تهیه وتنظیم ـ عباس کرم الهی

روز یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 12 جلسه شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان شوش به منظور بررسی مصوبات جلسه ی روز 14 تیرماه 95 در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

 

فرماندار شهرستان شوش پس از تشریح مصوبات جلسه ی قبل توسط مهندس میرزایی سرپرست مرکز بهداشت ، موضوع سلامت را در اولویت قرار داد و گفت : بر قراری امنیت و هم چنین بهداشت و سلامت دو عنصر بسیار مهم هستند که تمام مسئولین می بایست با جدیت در برقراری آنها از هیچ کوششی دریغ نکننند .

 

مهندس رضا نجاتی  با اشاره  دمای بالای 50 درجه ، رطوبت بالا و گرمای خشن استان خوزستان و شهرستان شوش خطاب به شهرداران و اصناف عنوان نمود : تأمین آب آشامیدنی و رفع تشنگی شهروندانی که برای کارهای روزمره و یا خرید مایحتاج مجبورند به بازار و یا خیابان ها بروند به عهده ی شهرداران و اتاق اصناف است به این ترتیب که شهرداری ها با نصب منبع های آب یخ و یا آبسرکن در خیابان ها و اصناف جلوی  مغازه های خود آب سرد را مد نظر داشته باشند .


 

وی در ادامه خطاب به مدیران ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار داشت : با توجه به فرسودگی شبکه اصلی آب رسانی شهرستان شوش و شکستگی های پی در پی شبکه ی اصلی ؛ این دو اداره موظف هستند که به محض مطلع شدن ظرف مدت 24 ساعت اقدام به رفع شکستگی ها کنند تا باعث نشود مکندگی شبکه اصلی که دچار شکستگی شده باعث آلودگی آب شده و در نتیجه برخی از شهروندان را راهی درمانگاه کند .

 

فرماندار شهرستان شوش در ادامه حل مشکلات فاضلاب و آب های سطحی  و روشنایی ساکنین کوی مهر شهر شوش را امری ضروری دانست و در این راستا خاطر نشان نمود : : با استفاده از امکانات شهرستان این موضوع حداکثر تا پایان همین هفته رسیدگی و اقدام شود و من از سرپرست مرکز بهداشت این انتظار را دارم که با جدیت به اعضای شورا یادآوری نموده و در صورت بی توجهی برخورد قانونی به عمل آید ، چون هدف ما رسیدگی به رفع مشکلات شهروندان ولایتمدار است .

 

مهندس نجاتی در بخش پایانی سخنان خود با توجه به گرمای طاقت فرساکه تا پایان فصل تابستان با آن دست وپنجه نرم می شود به سرپرست مرکز بهداشت گفت : تا پایان این فصل نظارت دقیق را بر نحوه ی « پخت و پز ، بسته بندی در رستوران ها و اغذیه فروشی ها و همچنین نحوه  سمپاشی مزارع از نظر برقراری سالم بودن محصولات غذایی را مد نظر داشته باشد .


 

مهندس یوسف زمانی بعد از نقد مرکز بهداشت مبنی بر کند بودن برخی از کارها از جمله « قیر پاشی ، آسفالت و ... » ؛ انتقاد شدید خود را به مسکن و شهرسازی استان خوزستان اعلام نمود و در این خصوص تصریح نمود : شهرداری شوش بر اثر مصوبات و تعهداتی که مسکن و شهرسازی استان خوزستان  اعلام نمود ، حُسن نیت خود را نشان داد و بیش از وظایف خود اقدام به فعالیت در زمینه ها مطرح شده نمود ، اما بعد از گذشت یک سال متأسفانه به تعهدات خود عمل نکرد و نسبت به این موضوع کلاً بی تفاوت است .


 

 

در پایان برخی از اعضای شورا نکته نظرات خود را مطرح نمودند .

 

 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست