05142024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۹۰۳1990

احداث 5 باب منزل مسکونی ویژه ی مددجویان به همت بسیج سازندگی شوش آغاز شد

همزمان با هفته ی بسیج طی مراسمی با حضور فرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان شهرستان شوش عملیات ساخت 5 باب منزل مسکونی ویژه ی محرومین و مددجویان تحت پوشش کمیته ی امداد امام خمینی(ره) به همت بسیج سازندگی شوش آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در آیین کلنگ زنی این تعداد منزل مسکونی خواستار همراهی خیرین و اهالی روستاها در جهت ساخت و تکمیل منازل مسکونی محرومین شد.

 

وی توفیق ساخت سرپناه برای محرومین را یک فرصت الهی عنوان کرد وگفت: باید از این فرصت پیش رو در جهت کمک به مردم نیازمند استفاده کرد.

 

"نجاتی" کمک برای ساخت خانه ی مددجویان  را شروعی برای انجام کارهای خیردیگر عنوان کرد.

 

فرماندار شهرستان شوش در ادامه در جمع بزرگان و اهالی روستا با اشاره به موضوع تیراندازی در مراسمات عزا وشادی خواستار جلوگیری از این فرهنگ ناشایست در بین عشایر و طوایف مختلف شد.


 

همچنین سرگرد"کریم بابایی" فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان شوش نیز با اشاره به ماموریت بسیج سازندگی در رفع محرومیت از چهره روستاها گفت: این تعداد منزل مسکونی در 5 روستای بیت فارس،سیدعباس،بیت محمید، بنادر و خویس احداث خواهند شد.

 

وی گفت: منازل مسکونی محرومین ومددجویان با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال و در واحدهای 50 متری ظرف مدت 45 روز  احداث خواهند شد.


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست