05072024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۸۰۸3481

برقراری امنیت در ورودی های شهر شوش به همت گردان شهید احمد حیاری

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در حالی که دشمنان قصد داشتند حضور مردم را در اربعین حسینی کمرنگ نمایند ، اما مردم خوزستان و شهرستان شوش حماسه ای آفریدند که خاری شد در چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ، دشمنانی که نقشه کشیدند تا  گام های مردم سست و از پا درآید .

به گزارش شوش نیوز ، امروزگردان رزمی پاسدار شهید احمد حیاری«امام حسین(ع)» از لشکر 7 ولیعصر(عج)    در نقش آفرینی با به کار گیری دو تیم 15 نفره ، با تجهیزات انفرادی و سلاح در ورودی شهر ، از زمان قبل از ورود یعنی روز دوشنبه 7 آبان ماه 1397 تا بعد از خروجی یعنی ساعت 16 روز سه شنبه 8 آبان ماه 1397 « عملیات ایست و بازرسی »را اجرا نمودند .


روز دوشنبه 7 آبان  تیم یکم(الف)  به فرماندهی ستواندوم پاسدار حمید توحیدیان و تیم دوم (ب) روز سه شنبه 8 آبان ماه 1397 به  فرماندهی جانشین گردان ستوان دوم وحید رحمت الهی به مردم ولایتمدار شوش خدمت رسانی نموده و آرامش و امنیت را در مسیر پیاده روی و تجمع عاشورائیان در سطح شهر را برقرار نمودند .


شایان ذکر است  این گردان همچنین  به صورت نامحسوس  در قالب 15 تیم 5 نفره در سطح شهر  به گشت زنی پرداختند تا چنانچه مورد مشکوکی را ببینند در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند .

روابط عمومی گردان رزمی پاسدار شهید احمد حیاری  به خاطر پوشش خبری فعالیت های این گردان از پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز قدردانی نمود .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست