05142024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۶۰۴2598

شورای اسلامی شهرشوش از طرح ها و ایده های نخبگان و فرهیختگان استفاده کند

سید حکیم موسوی عضو شورای اسلامی شهر شوش در دوره ی پنجم با ارسال این خبر به نشریات محلی شهرستان شوش طی پیامی از نخبگان خواست در پیشبرد اهداف توسعه همه جانبه در حوزه شهری با شورای اسلامی همکاری نمایند .

 متن این پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

با سپاس و ستایش به درگاه پروردگار بزرگ افتخار می کنم که همشهریان بزرگوار مدال خدمتگزاری را بر سینه این برادر کوچک خود قرار داده و مرا لایق این مهم دانستند. برآنم که با استعانت از خداوند منان و با تمام وجود،امانت دار و پاسدار رای شما در شورای شهر باشم.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مجموعه شورا و شهردار در دوره چهارم که توان خود را در راه خدمت صادقانه به مردم بکار بستند و عملکرد موفق و قابل قبولی از خود به یادگار گذاشتند یاد و خاطره مرحوم حاج عبدالرضا لالوند عضو فقید شورای چهارم شهر شوش را گرامی می دارم.

همچنین به نوبه خود و به نیابت از دیگر اعضای شورای پنجم شهر شوش دست یاری همه نخبگان و دلسوزان شهر شوش را می طلبم تا در عرصه های مختلف توسعه شهری گام برداریم و از ایده و نظرات بنّا در خدمت هر چه بیشتر به مردم عزیز شوش بهرمند شویم اعضای شورای شهر با حساسیت و دقت بالا بر اجرای ایده ها و برنامه های حوزه شهری نظارت خواهند داشت و در راه رسیدن به اهداف توسعه شهر شوش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند شد. برای همه اعضای شورای قبلی و شورای فعلی و شهردار محترم شهر شوش آرزوی توفیق خدمتگذاری در راه اعتلای شهر شوش را دارم.

سید حکیم موسوی ـ عضو شورای اسلامی شهر شوش در دوره ی پنجم

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست