05072024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۰۲۰2962

اولین جلسه ی کارگروه انتخابات جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 21 دوشنبه 18 دیماه 1396 ، اولین جلسه ی کارگروه انتخابات جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی شهرستان شوش در کوی سلمان فارسی برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ عبدالزهرا برهانی رئیس جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی شهرستان شوش در آغاز ضمن خیر مقدم به اعضای کارگروه عنوان نمود : با توجه به این که اولین انتخابات دو سال آینده مربوط به مجلس یازدهم می باشد ، لذا از هم اکنون با توجه به شرح وظایف « جمنا » می بایست بر اساس اساسنامه و دستورالعمل ها فعالیت های راهبردی خود را آغاز کنیم .

وی افزود : با توجه به این که کاندیداهای احتمالی مجلس یازدهم در شهرستان شوش به عدد 19 رسیده است لذا  انجمن مردمی انقلاب اسلامی  می بایست در جذب حداکثری ، ظرفیت سازی کرد و با شناسایی و چهره شناسی کاندیدهاهای احتمالی حداکثر تا  4 داوطلب را در اولویت برنامه قرار دهیم .

برهانی هم چنین اظهار داشت : برنامه باید بومی سازی شود  و در سطح « شهر ، بخش ، دهستان ، محله و روستا» با استفاده از نیروها مقبول در هر منطقه یا بخش این جذب حداکثری را مد نظر داشته باشیم .

وی در پایان گفت : این کارگروه فعلا هر ماه یک بار تشکیل جلسه می دهد و مدیریت آن به عهده ی مسئول کمیته ی اجتماعی است  که مسئول کمیته ی اقشار ، کمیته ی امور شهرها و روستاها ، کمیته ی روابط عمومی و تبلیغات ، کمیته ی رسانه و فضای مجازی ، کمیته ی امور سیاسی و کمیته ی پشتیبانی به عنوان عضو در این جلسات حضور خواهند داشت .


در ادامه اعضای کمیته های جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی شهرستان شوش به تشریح دیدگاه های خود پرداختند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست