05072024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۱۰۳3001

نشست هماهنگی برگزاری همایش روز جهانی سرطان برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 15:35 روز سه شنبه 3 بهمن 1396 ؛ نشست هماهنگی برگزاری همایش روز جهانی سرطان به همت مؤسسه ی مردمی حمایت از بیماران سرطانی در سالن اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ناصر منصوری رئیس دفتر نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت مدیره ی مهرورزان ، ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین ، به بدو ورود خود به مؤسسه اشاره کرد و گفت : وقتی که وارد مژسسه شدم همه چیز برایم کاملا عادی بود اما وقتی که از نزدیک وضعیت خانواده ها را دیدم منفعل شدم ؛ در شهر شوش خیلی ها مبتلا به سرطان هستند  که بین آنها بچه های کوچکی جلوی چشم والدین پر پر می شوند  ؛ همین چند روز پیش  تشییع جنازه ی پسر بچه ی 12 ساله ای بود که مبتلا به همین بیماری بود .


وی افزود : یکی از عوامل  سرطان در خوزستان ، ریزگردها ، این مهمان ناخوانده هستند  اما از طرفی دیگر برخی از پزشکان و وقتی از بهبودی بیماری نا امید می شوند  دست ما را برای ادامه ی درمان بیماران رد می کنند و اظهار می دارند که «دیگه برای آنها هزینه نکنید چون امیدی برای حیات نیست  » اما ما تا آخرین لحظه که زنده هستیم از چنین بیمارانی دست نمی کشیم ؛ و همین پایداری ما باعث شده برخی از بیماران ما به طور کلیه از این بیماری رهایی یابند ؛ این را گفتم که بدانید مؤسسه ی مردمی حمایت از بیماران سرطانی«مهرورزان »  با جلی مشارکت مردمی است  و اگر مردم و مسئولین خصوصا فرهنگیان مشارکت نداشته باشند ، مؤسسه حرفی برای گفتن نخواد داشت .

منصوری در ادامه اظهار داشت : روز جمعه 6 بهمن ما ساعت 14 در نظر است به مناسبت روز جهانی  سرطان  در سالن امور تربیتی برگزار شود لذا از هم اکنون از شما انتظار د ارم که از صبح همان روز در کنار ما باشید .

مهدی اسلامی پناه مدیرعامل مؤسسه ی حمایت مردمی از بیماران سرطانی «مهرورزان» به روز جهانی سرطان اشاره کرد و گفت : هر سال 4 فوریه به عنوان روز جهانی سرطان برای پیشگیری، تشخیص و درمان این بیماری برگزار می شود. از همین رو انجمن جهانی سرطان و سازمان جهانی صحت ؛ همه ساله در این روز برنامه ها و شعارهایی برای مبارزه با سرطان در نظر می گیرند که شعار «ما می توانیم. من می توانم»(We can- I can) از سوی این انجمن و سازمان برای سال های 2016 تا 2018 انتخاب شده است و هدف از انتخاب این شعار، مشارکت فردی و گروهی در امر مبارزه با سرطان بوده است.


وی افزود : مؤسسه ی مردمی حمایت از بیماران سرطانی مهرورزان شهرستان شوش نیز از دو سال گذشته همایشی به همین منظور برگزار می کند و انتظار که روز جمعه 6 بهمن 1396 در سالن امور تربیتی حضور داشته و ما را یاری نمایید تا این که از ساعت 14 از نظر کیفی و کمی بی نقص برنامه را برگزار کنیم .

در ادامه فروغ پور احمدی ، غلامعباس اسلامی پناه ، حمید منصوری ، مصطفی رحیم خانی و ... نظرات و پیشنهاداتی را مطرح و با اشاره به انتقاداتی از همایش سال قبل انتظار داشتند که در همایش روز جمعه شاهد کاستی در همایش نباشند .

 

شایان ذکر است فروغ پور احمدی مشاور فرماندار مبلغ 150 هزار تومان ، حمید منصوری رئیس انجمن توانجویان مبلغ 200 هزار تومان و غلامعباس اسلامی پناه نیز 200 هزار تومان جهت برگزاری همایش روز جمعه 6 بهمن ماه مساعدت نمودند .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست