05202024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۴۰۷1008

راهپیمایی روز جهانی قدس در پنج نقطه از شهرستان شوش برگزار می شود

فرماندار شهرستان شوش گفت: امسال همزمان با روز جهانی قدس  مراسم راهپیمایی در پنج شهر شوش، فتح المبین، شاوور ، حر و الوان برگزارمی شود.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضا نجاتی" فرماندار این شهرستان در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس با بیان اینکه روز قدس یادگار گرانقدر امام خمینی(ره) است اظهار داشت: روز قدس، روز همبستگی امت اسلامی در حمایت از آرمان های فلسطین می باشد و مردم با حضور باشکوه در این راهپیمایی،مظلومیت مردم فلسطین را به دنیای استکبار اعلام می‌کنند.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، ضمن محکوم کردن این جنایات گفت: حملات ددمنشانه اسرائیل غاصب اهمیت روز قدس امسال را دوچندان کرده است.

وی ادامه داد: رویداهای اخیر جهان اسلام مانند وحشی‌گری‌های گروه داعش در عراق و سوریه و جنایات اسرائیل در غزه، حساسیت روز قدس و شور و هیجان امت اسلامی را برای حضور در راهپیمایی این روز افزایش داده است.

"نجاتی" با تاکید بر برنامه ریزی برای راهپیمایی روز جهانی قدس اضافه کرد: مردم انقلابی و ایثارگر شهرستان شوش دوشادوش سایر مردم عزیز ایران اسلامی در این روز با حضور حماسی و پر شور، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و عمل وحشیانه این رژیم جعلی را در کشتار مردم این سرزمین محکوم خواهند کرد.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست