05202024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۵۱۲1084

نفرات برتر شانزدهمین دوره ی مسابقات ملی مهارت شهرستان شوش انتخاب شدند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

شوشی ها در شانزدهمین دوره ی مسابقات ملی مهارت استان خوزستان در دو رشته ی آشپزینی و شیرینی پزی صدر نشینان مقام های اول و دوم را به دست آوردند .

 

 

 

 

حسن رضایی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش پس از دو روز انتظار و اعلام نتایج نهایی از استان خوزستان در گفت و گوی اختصاصی و کوتاه با شوش نیوز گفت : با حمایت ، تلاش و پیگیری های لیلا و عاطفه هاشمی مدیران آموزشگاه توتک شوش و آموزش های مربی دلسوز معصومه دامن افشان ، خوشبختانه حاصل زحمات آنها برای شهرستان شوش ثمر داد و در بخش شیرینی پزی(قنادی ) که در شهرستان اهواز برگزار شد ، هر دو شرکت کننده ی این شهرستان  به نام های «نگار سعیدیان و زیبا امیدیان به ترتیب اول و دوم شدند .

 

در بخش آشپزی که به میزبانی آموزشگاه توتک در شهرستان شوش برگزار شد باز دو نفر شوشی به نام های فاطمه(کژال)  و معصومه چنانی به مقام های اول و دوم رسیدند . و در رشته فناوری مد(خیاطی) فاطمه خسرایی به مقام سوم استانی رسید .


 

وی افزود نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری که در تهران برگزار می شود اعزام خواهند شد .

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش از پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز تقدیر نمود و گفت : انجمن روزنامه نگاران و پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز مردمی ترین خبرنگاران را تحویل جامعه ی شوش داده اند که بدون کوچکترین چشمداشتی در اطلاع رسانی نسبت به سایر نشریات در اولویت اول هستند و من ازمسئولین انتظاردارم که روزی که همایش نکوداشت روز خبرنگار برگزار می شود این خبرنگاران گمنام و بی ادعا را فراموش نکنند و از آنها تجلیل نمایند .

 

در ادامه ی این گزارش با مربی آموزشگاه آشپزی و شیرنی پزی توتک که چهار نفر از شاگردانش در بخش های آشپزی و شیرینی پزی در صدر جدول گروه های خود قرار گرفتند به منظور قدردانی از این تلاش گفت و گوی داشته ایم که حاصل آن در زیر آمده است .

 

لطفاً بیوگرافی خود را تشریح نمایید ؟

 

ـ معصومه دامن افشان متولد 1362 دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی منابع طبیعی از دانشگاه شهید چمران اهواز  ، متأهل دارای دو فرزند 7 و 2 ساله ، از سال 1386 در کلاس های آموزش آشپزی و شیرینی پزی آموزشگاه توتک شرکت نمودم و پس از آن دوره ی مربیگری را با موفقیت طی کرده و 5 سال است که در همین آموزشگاه تدریس می کنم .


 

از آموزشگاه توتک برای مخاطبین شوش نیوز بگویی ؟

 

ـ این آموزشگاه توسط  لیلا و عاطفه ی هاشمی و همچنین همسرم مدیریت می شود و البته با نظارت و همکاری  مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شوش خوشبختانه تا کنون در جشنواره ی غذایی حضور داشته و در دوره های آموزش غذا و شیرینی با محصولات لبنی شرکت نموده  و امسال هم میزبان شانزدهمین دوره ی مسابقات ملی مهارت در بخش آشپزی بود که خوشبختانه از بین شرکت کنندگانی از شهرستان های اندیمشک ـ شوش ـ ایذه و اهواز , هر دو شرکت کننده ی شوشی به نام مریم(کژال ) احسانی فر و معصومه چنانی به عنوان برگزیده ی اول و دوم انتخاب شدند .

 

ـ  انتظار حمایت از فرماندار و شهردار شوش را از این آموزشگاه دارم ؛ در حالیکه آموزشگاه توتک همیشه در المپیادها مقام اول را داشته ایم ولی متأسفانه  نه حملیتی تاکنون شده و نه تقدیری به عمل آمده ، لذا از همین پایگاه خبری که این فرصت را در اختیار من گذاشتند از این مسئولان دلسوز تنها خواهشی که دارم  این است برای یک بار هم که شده به این آموزشگاه بیایند و حمایت های مادی و معنوی را این مدیریت آموزشگاه داشته باشند .


 

حرف ناگفته ی خود را بگویید ؟

 

ـ جا دارد از تلاس مربیان  ـ کارآموزان و خانواده ی آنها  و همچنین از همسرم  که همه جوره حامی من بوده تقدیر و تشکر خود را به عمل آورم . و به عنوان حسن ختام از مدیر پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز که  هم در مراسم افتتاحیه و هم در روز اختتامیه به همراه کریم ستاوی از خبرنگاران این پایگاه با حضور خویش و انعکاس این رویداد تقدیر ویژه ی خود را به عمل آورم و برای آنها آرزوی موفقیت روز افزون دارم .


 

 

در بخش بعدی با برگزیدگان اول و دوم رشته های آشپزی و شیرینی پذیری گفت و گو خواهیم داشت .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست