05192024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۲۱۹2413

جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در روستای قلعه نصیر برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 22 ، مراسم جشنی  به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع)  و گرامیداشت  روز جوان به همت جمعی از بسیجیان ولایت مدار روستای قلعه ی نصیر و حوزه ی مقاومت بسیج شهید د انش در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این روستا برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ حجت الاسلام سید حسین احمدی امام جماعت آستان حضرت دانیال نبی(ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خصوصاً ولادت حضرت علی اکبر(ع) و میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) ، به مناسبت روز جوان اظهار داشت : اوج و بلوغ جوانی از سن 15 سالگی شروع می شود و تا 40 سالگی ادامه دارد و اگر ما به فکر تقویت « افکار ـ ادب ـ شور و شعور ـ معرفت  و حتی جسم خود در این 25سال نباشیم» پس از آن تا زمان مرگ آن قدرت و توان رو به تنزل می رود و دیگر از نظر « سیاسی ـ دینی ـ مذهبی ـ اقتصادی  و علمی » رشد نخواهیم کرد .


وی در ادامه به مشکلات جوانان اشاره کرد و گفت : متأسفانه آمار بیکاری ما به حدی بالا رفته که جوانان پس از فارغ التحصیل شدن به جمع جویندگان کار اضافه می شوند و در حال حاضر تنها راه رهایی از این معضل حضور مردم با مشارکت بالا پای صندوق های اخذ رأی است و با انتخاب اصلح ترین کاندیداتوری  ، آن  فردی را  انتخاب کنیم که هدف اصلی است خدمت به قشر مستضعین است .

از دیگر برنامه های این مراسم می توان به « قرائت دعای توسل ـ خوانش شعر و تجلیل از فعالین مساجد و حلقات صالحین روستاهای محور غیب ابن علی»  اشاره کرد .

شایان ذکر است در این مراسم شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ، برسیم فرماندهی حوزه ی مقاومت بسیج شهید دانش و جمعی از اهالی روستای قلعه نصیر حضورداشتند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست