05202024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۳۲۲4313

ستاد مرکزی تبلیغاتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرستان شوش افتتاح شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در شب میلاد پر برکت حضرت فاطمه ی معصومه(س) و روز دختران ، ستاد مرکزی انتخاباتی  ویژه ی برادران و خواهران  این نامزد انتخابات با مسئولیت احمد رشنو در بخش برادران و معصومه جوکار  در بخش بانوان در خیابان دکتر علی شریعتی شهر شوش افتتاح شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 22:50 جمعه 21 خردادماه1400 هم زمان با آغاز دهه ی کرامت و میلاد حضرت فاطمه ی معصومه(س) و روز دختران ، ستاد مرکزی تبلیغاتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی با حضور جمعی از «رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، مدافعان حرم ، خانواده های معظم شهدا ، روحانیت ، ورزشکاران  ، هنرمندان و بانوان» با سخنرانی حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی استاد حوزه و دانشگاه خوزستان افتتاح گردید .

حجت اسلام میر احمدرضا حاجتی از اینکه در جمع مردم صبور و مجاهد شهرستان شوش است ابراز خرسندی نمود و در این راستا گفت : به مردم ولایتمدار ، انقلابی و همیشه در صحنه ، مخلص ، قانع ، صبور و همیشه در رکاب امام جامعه عرض ادب می کنم  حضور پیدا کردم تا ادای دین بکنم بسیار برای بنده باعث سعادت است که در جمع شما خوبان هستم .به خانواده های معزز و معظم شهدا به صورت ویژه عرض ادب می کنم ، علمای حاضر در جلسه ، نیروهای جهادی و مخلص که این روزها از باب انجام وظیفه محبت کردند و پای کار این ستاد ماندند هم برای حضور حداکثری مردم تلاش می کنند و هم برای معرفی اصلح ترین کاندیدای ریاست جمهوری در دوره ی سیزدهم .


استاد حوزه و دانشگاه استان خوزستان در ادامه پیرامون برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت : ضمن احترام به همه ی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه در شهر شهیدان گمنام شوش دانیال نبی(ع) باید بگویم که زمان و زمانه را باید درست بشناسیم ، امروزباید تشخیص بدهیم در چه زمانی و در چه مکانی  هستیم تا بتوانیم وظیفه ی خود را تشخیص بدهیم . اکنون این تعبیر امام ما در حساس ترین نقطه ی تاریخ به سر می بریم من عین فرمایش امام راحل  که مقام معظم رهبری هم روی آن تأکید داشته است را برای شما خصوصا نسل جوان حاضر در این جلسه عرض می کنم «ما در حساس ترین نقطه ی تاریخ به سر می بریم » ایران دیروز را پشت سر گذاشته ایم در حالی که این ایران در هر صده کوچک و کوچکتر شده است ، اولین بار بعد از 200 سال جنگی بر علیه ایران صورت گرفت و برای اولین بار وجبی از خاک عزیز ایران اسلامی جدا نگردید ، آن هم در زمان جمهوری اسلامی بود . در زمانی که نایب الامام ، نایب امام زمان(عج) سایه ی ولایتش را بر این مملکت انداخته بود در حالی که لشکر حزب بعث عراق با پشتیبانی دشمنان قسم خورده ی « آمریکا ـ شوروری سابق و.....» به این کشور هجوم آورد و 70 کیلومتر در عمق خاک ایران پیش روی کرد تا کنار همین شوش جلو آمد ، 13 شهر را به تصرف خود درآورد 500 روستا را نابود نمود ، برای اولین بار جنگی دو برابر جنگ جهانی دوم و یک و نیم برابر جنگ کره در این کشور اتفاق افتاد  اما دشمن از این خاک بیرون رفت در حالی که یک وجب از این سرزمین شیعه ی امیرالمؤمنین جدا نشد .این را باید ما در خاطر بسپاریم .


وی افزود : ما باید بدانیم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا به چه معناست ، آیا یک انتخابات ساده است ؟که این همه مکرر مقام عظمای ولایت و امام حاضرما آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» بارها فرمودند : « شرکت در انتخابات یک فریضه و وظیفه ای ملی است» همانند نماز خواندن و روزه گرفتن و حج رفتن است و عدم شرکت در انتخابات چه بسا در رأس گناهان کبیره باشد چرا؟ دلیلش این است که خداوند اراده کرده است در این نقطه از کره ی زمین«ایران» یک حادثه ی بزرگی اتفاق می افتد چرا؟ دشمن بعد از 200 سال موفق نشد که شوش را تصرف کند چرا نسلی از نسل یاران امیرالمؤمنین و پیامبر به صحنه آمدند از « محمد جهان آرا در خرمشهر » ، تا « باکری ها ، علی هاشمی ها ، حاج حسین خرازی و حاج همت ها ، مردان اهل همت نظیر حاج احمد کاظمی ها و .... دشمن را عقب راندند چرا؟ چون این مردم درک کردند ، زمان ، زمان دیگری است و در این زمان خداوند اراده کرده است که نور خدا را در کره ی زمین بسط داده و توسعه بدهد .


حجت الاسلام حاجتی در بخش دیگری از سخنان خود به رشادت های مردم شوش اشاره کرد و گفت : امروز به واسطه ی مقاومت اهالی مردم شوش ، آن عشایر قهرمان ، آن زنان و مردان همچون پاره های فولاد خط مقدم ما از همین تپه ماهورهای شوش به باب‌المندب تا سواحل دریای مدیترانه عقب رفته است ، روی پرچم رژیم اشغالگر قدس یک ستاره ی داود با دو نوار آبی رنگ ، یعنی چه؟ یعنی ای اسرائیل مرزهای تو از نیل است تا فرات ؟ آمده بود از نیل را بگیرد تا فرات و بخشی از ایران را هم بگیرد و عراق و سوریه را هم به طور کامل بگیرد اما امروز اسرائیل محاصره است ؛ میدانی دیروز رزمندگان فلسطینی پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسجد الاقصی به دیوار آویزان کرده بودند ؟می دانید هفته ی گذشته گردان های ابو علی مصطفی در نوار غزه راهپیمایی کردند خودروی اولی که حرکت می کرد و نیروهای مسلح و رزمنده ی فلسطینی سوار بر این خودروها بودند مقابل این خودرو تصویر سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی نصب بوده است در شرق دریای مدیترانه ، این یعنی نور خدا قرار است جهانی شود .

وی افزود : اینها را گفتم تا به این نتیجه برسم که بگویم بحت ما یک انتخابات ساده نیست ـ بالا بردن مشارکت مردمی نیست ـ بحث من یک انتخاب اصلح در این انتخابات ریاست جمهوری به تنهایی نیست بحث من این است که برادران و خواهران گرامی ما باید وظیفه و تکلیف خودمان را بدانیم ، امروز حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب یک فرد «اصلح ، مؤمن ، ولایی ، انقلابی ، دارای کارنامه ی روشن و شفاف ، دلسوز مردم» با این ویژه گی « کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» و این بیان مولای ما امیرالمؤمنین(ع) است که همیشه با ستمگران در ستیز هستیم و همیشه حامی مظلومین عالم خواهیم بود و یکی از ستون‌های اساسی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران همین است که در برابر ستمگران بایستیم و به حمایت مظلومان بپا خیزیم . و این یعنی کمک به ترویج نور خدا و فرهنگ اهل البیت(ع) در دنیا .

استاد حوزه و دانشگاه استان خوزستان با اشاره به مناظره های بین 7 کاندید سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری  تصریح نمود : متأسفم برای کاندید ریاست جمهوری که میاد در مناظره ی خودش حجاب خانم ها را به تمسخر می گیرد ، برای کاندیداهایی که به خاطر این که چهارتا رأی برای خود جمع کنند وقتی که مجری برنامه از او می پرسد که می شود بگویی قصه ی ابر بدهکاران بانکی چه کسانی هستند ؟در پاسخ می گوید چرا پیامک تذکر می رود برای بدحجاب ها و بی حجاب ها و یا آنهایی که  در خودرو کشف حجاب کرده اند متأسفم ، اینها نفهمیده اند در چه زمانی هستند نفهمیدند در چه مکانی هستند .


وی در بخش پایانی سخنان خود طی بازدیدی که از خیابان های شهر شوش داشته گفت : در خیابان های شوش که می گذشتم شور انتخابات به ویژه برای شورای اسلامی شهر بسیار عالی است ؛ من هیچ تردیدی ندارم که شوش دانیال نبی(ع) ، شهر برادر امیرالمؤمنین حضرت امام علی(ع) ، شهر شهیدان گمنام ، شهر حماسه ی فتح المبین ، شهد ولایت امیرالمؤمنین ، این بار هم به خوبی در انتخابات سیزدهمین دوره ی ریاست جمهوری و ششمین دوره ی انتخابات شورای شهر و روستا خواهد درخشید در این تردیدی ندارم اما اجازه دهید این را به شما گفته باشم « ما امروز افتخار می کنیم که در این ستاد تبلیغاتی از مردی حمایت می کنید که غیر از برنامه همانطور که اشاره کردم کارنامه دارد ، روز پنجشنبه 20 خردادماه1400 در ورزشگاه جهان پهلوان تختی اهواز مردم ولایتمدار خوزستان چه استقبال بی نظیری از این مرد ولایی داشتند .بازگشایی بیش از 2000 کارگاه و کارخانه ی بزرگ و کوچک در سراسر کشور که به حالت تعطیلی کامل یا نیمه تعطیل درآمده بودندیکی از برندهای این کاندید می شود و شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه یکی از همین کارخانجات تولیدی و صنعتی است وبا حاشیه سازی نمی توانند آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به حاشیه ببرند .


از دیگر برنامه های این آیین افتتاح می توان به خوانش شعر سید فرج دنیناوی به زبان عربی اشاره کرد .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست