05192024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۰۴۱۴4353

در قرعه کشی مسابقه ی مجازی به کسی رأی می دهم که .... برندگان این مسابقه مشخص شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ قاسم لطیف

هم زمان با سالروز قلم قرعه کشی مسابقه ی مجازی « به کسی رأی می دهم که .... به کسی رأی نمی دهم که ...» با حضور سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 10 صبح روز دوشنبه 14 تیرماه 1400 هم زمان با سالروز « قلم و شهرداری ها و دهیاران»قرعه کشی مسابقه ی مجازی « به کسی رأی می دهم که .... به کسی رأی نمی دهم که .... » ؛ که به همت مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز به منظور بالا بردن مشارکت مردمی در انتخابات 28 خردادماه1400 برگزار شد در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد .

عباس کرم الهی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز  ضمن قدردانی از سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ گزارش از برگزاری این مسابقه را تشریح نمود و گفت : زمانی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی مصوب گردید خبرگزاری ها و پایگاه های خبری نسبت به بالا بردن مشارکت مردمی در روز انتخابات  تلاش خود را به کارگیرند و در صورتی که مشاهده شود  خبرنگاران  اقدامی داشته اند  به سه پایگاه برتر تندیش هر پایگاه خبری ساخته شده و اهدا می گردد ، علاوه بر انتشارات مقلاتی در این راستا یک مسابقه ی مجازی  تحت عنوان « به کسی رأی می دهم که ... به کسی رأی نمی دهم که ... » در تاریخ 6 خردادماه 1400 اطلاع رسانی شد و تا آخرین روز مهلت یعنی 27 خردادماه 1400 استقبال قابل توجهی از این مسابقه شد و 1740 نفر با ارسال آثار خود ثبت نام نمودند .


وی افزود : از آنجایی که در این مسابقه اعلام کرده بودیم آثار ارسالی باید در جملات کوتاه تنظیم شده باشند لذا از بین 1740 اثر رسیده فقط ده اثر « آقای عقیل سرخه»  و خانم ها « فاطمه تمیمی ـ کلثومه ستاوی ـ فضیله آل کثیر ـ آرزو موحدی صدر ـ رعنا حسن غلامعلی ـ عاطفه بیت سالم ـ مینا جمشیدی فر ـ لیلا تمیمی و فاطمه ملکی » شرایط مسابقه را رعایت کرده بودند به بخش قرعه کشی راه یافتند و امروز این مسابقه با حضور «دکتر مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ رضا ذاکر کارشناس هنری ، خدیجه طالبی کارشناسی مالی و اداری و ناجی چنانی عضو افتخاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی » تا لحظاتی دیگر برگزار می شود .

دکتر عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن قدردانی از عباس کرم الهی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز گفت :  من هر روز خبرگزاری ها و پایگاه های خبری داخلی شهرستان شوش را رصد می کردم و پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز یکی از معدود پایگاه هایی بود که یک روز در میان مقاله ای در این راستا منتشر می کرد و تنها پایگاهی بود که یک مسابقه را طراحی نمود و با ثبت نام 1740 نفر شور و حالی بین مردم خصوصا جوانان رأی اولی به وجود آورد و بین این ده نفری که  به مراسم قرعه کشی راه یافته اند « استاد دانشگاه ، فرهنگی ، دانشجو و دانش آموز» به چشم می خورد .


در پایان مراسم قرعه کشی بیت ده نفر برگزار شد و « آرزو موحدی صدر ـ عقیل سرخه و مینا جمشیدی فر » به ترتیب اول تا سوم برنده ی این مسابقه ی مجازی شدند .


 

شایان ذکر است در اولین فرصت از این سه نفر دعوت به عمل می آید تا برای دریافت لوح تقدیر و جایزه ی خود به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بیایند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست