05092024پنج شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۰۱۱۲۰4678

امام خامنه ای«مدظله العالی» مقابله با دشمن را برای اصحاب رسانه و مطبوعات ، جهاد تبیین و یک فریضه قطعی و فوری دانست

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

زمانی فرا رسیده که دیگر نباید دست روی دست بگذاریم و منتظر بمانیم که دشمن در فضای مجازی تحرکی داشته باشد و ما به دنبال آن جواب دشمن را بدهیم ، بلکه با سخنرانی دیروز حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی» تکلیف اصحاب رسانه و مطبوعات مشخص شد و ما باید با «قدرت بیان و قلم» خود تمام رویدادها را منتشر کنیم .

البته مسئولین دستگاه های دولتی و خصوصی باید مسئولین روابط عمومی دستگاه های خود را تقویت نموده و به آنهال اجازه دهند که با اصحاب رسانه و مطبوعات ارتباطی تنگاتنگ داشته باشند ، دشمنان وقتی در فضای مجازی یا در رسانه های الکترنیکی و متنی « عملکرد دولت و وفاداری مردم را به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی» روز به روز بهتر و پر رنگ تر ببینند ، دیگر نه می توانند واقعیت ها را تحریف کنند و نه با رنگ و لعاب دروغین رژیم طاغوت ، می توانند  امت همیشه در صحنه و خصوصا جوانان را فریب دهند .

وظیفه ی خطیر ما اصحاب رسانه و مطبوعات زمانی خود را نشان می دهدکه «واقعیت ها و عملکردها» را فوری منتشر کنیم و تفاوت های رژیم طاغوت با جمهوری اسلامی را برای مردم منتشر کنیم اما مسئولین ادارات همانطور که اشاره کردم می بایست روابط عمومی های خود را ملزم به همکاری با اصحاب رسانه و مطبوعات کنند . با ادای احترام به جایگاه روابط عمومی و احترام ویژه به برخی از مسئولین روابط عمومی ها در شهرستان شوش که از خبرنگاران فعال ترند و با اصول خبرنویسی آشنایی کامل دارند اما باید قبول کرد که اکثر ادارات یا مسئول روابط عمومی ندارند و یا اگر دارند با اصول خبرنویسی آشنایی اولیه را هم ندارند و خود را با «نصب بنر ، پلاکارد و برگزاری همایش» خلاصه کرده اند در صورتی که رسالت اصلی آنها اطلاع رسانی و برقراری ارتباط اصولی با اصحاب رسانه و مطبوعات است .

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی»در سخنرانی روز سه شنبه 19 بهمن ماه1400 مصادف با روز نیروی هوایی با اشاره به «تهاجم ترکیبی» جبهه ی دشمن علیه ایران ، ما اصحاب رسانه و مطبوعات را به مقابله ی همه جانبه با دشمن فراخواند .

مقام معظم رهبری در سخنرانی دیروز خود گسترش انواع رسانه‌ها در بسترهای مختلف، سیاست قطعی رسانه‌های معاند اسلام و ایران را تحریف واقعیت‌ها با بکار بستن دروغ‌های حرفه‌ای دانستند و افزودند: آنها برای اجرای این سیاست، با بزک کردن چهره زشت و فاسد رژیم طاغوت و پوشاندن خیانت‌های آنها، حتی به دنبال تزیین و آرایش تصویر سراپا جنایت ساواک هستند و در مقابل، با مخدوش کردن چهره انقلاب و امام بزرگوار، پیشرفتها، حقایق و نقاط مثبت انقلاب را کاملاً کتمان، و نقاط ضعف را صدها برابر بزرگ‌نمایی می‌کنند، بنابراین در مقابل این تهاجم رسانه‌ای، جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است.


مقام معظم رهبری در مقابل این واقعیت تلخ، وظیفه همگان به ویژه « مسئولان و متولیان رسانه ملی و صاحبان انواع رسانه‌‌ها را به میدان آمدن و روایت صحیح پیشرفت ها و خدمات بزرگ انقلاب دانستند» و افزودند: کارهای بزرگ و حماسه‌آمیزی در طول این چند دهه در عرصه‌های گوناگون همچون « اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان، صنعتی، دینی و فرهنگی، دیپلماسی و سیاسی، دفاعی و امنیتی» رقم خورده است اما به علت کم‌کاری‌ها انعکاس و خبر چندانی از این اقدامات حیرت‌آور در مجموعه رسانه‌ای کشور وجود ندارد، در حالی‌که هر یک از آنها سرفصلی برای جهاد تبیین است.

وی افزود : پیشرفت‌های روزافزون کشور بر خلاف اراده بدخواهان را نویدبخش فردایی بهتر برای ملت دانستند و فرمودند: همچنان‌که جمهوری اسلامی در طول این ۴۳ سال با قدرت به پیش رفته و روز به روز مستحکم‌تر و ریشه‌دارتر شده است، این حرکت به توفیق الهی در آینده نیز بهتر از گذشته ادامه خواهد یافت و دشمن باز هم ناکام خواهد شد.

امید است بتوانیم در این راه  ، جهاد تبیین را یک فرضیه ی قطعی و فوری بدانیم و در این راه در عمل ثابت کنیم که سرباز ولایت هستم و هرکسی هم در این راه با ما همکاری نکرد ، به مدیران آن دستگاه ها این عدم همکاری مسئولین روابط عمومی ها را در میان بگذاریم . ان شاءالله

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست