05112024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۱۰۰۱3546

نمایش دریا دوباره دریاست در شهر الوان اجرای عمومی می شود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

نمایش بومی محلی «دریا دوباره دریاست » نوشته ی  فرهاد ارشاد به کارگردانی کاظم شیاعی کاری از گروه تئاتر شمس الشموس وابسته به انجمن هنرهای نمایشی شهر الوان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش پس از اخذ پروانه ی نمایش در شهر الوان اجرای عمومی می شود .

داستان نمایش از این قرار است که هم زمان با شب عروسی مصیب  برادر کوچکتر حسون ، جنگ تحمیلی عراق علیه ایران آغاز می شود ؛ مصیب  تصمیم می گیرد  برای دفاع از وطن راهی جبهه شود  اما حسون بعد از رفتن مصیب به او خیانت می کند  و سعی دارد که زن او به همسری خود اختیار نماید ؛ اما « بمانی» زن مصیب  ؛ حسون را در منطقه رسوا می کند  و پرده از کارهای قاچاق کالا و مواد مخدر  او بر می دارد  و در نهایت او را با تنها تفنگ مصیب که به یادگار داشته است می کشد و.....


در این نمایش  ؛ علی عبدالخانی ایفا گر نقش حسون است و در کنار او خلف خسرجی مصیب را بازی می کند و این در حالی است که سمیه عبدالخانی که برای اولین بار وارد عرصه ی بازیگری شده به خوبی  از عهده ی نقش بمانی بر می آید و بالاخره معصومه ، زینب و هاجر عبدالخانی به همراه نادیا لطیفی به عنوان گروه فرم در جان دادن به میزان سن های کارگردان  سهم به سزایی دارند .

کاظم شیاعی کارگردان نمایش که طراحی صحنه را نیز بر عهده گرفته است برای  افکتور مریم هاشمی ، برای نورپردازی هدی لطیفی  و برای طراحی لباس سهام شحیتی را به کار دعوت کرده است .


 

این نمایش بومی محلی و دفاع مقدسی روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 دی ماه 1397 ساعت 15 در سالن جنب حوزه ی علمیه شهرالوان اجرای عمومی می شود .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست