03192024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۱۲۸3997

بازدید سر زده ی مسئول ستاد فهمای خوزستان از کارگاه های تولید ماسک توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 22:30 چهارشنبه 27 فروردین ماه 1399 حجت الاسلام مرتضی همت پور مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خوزستان به صورت سرزده از کارگاه های تولید ماسک و تهیه ی لوازم بهداشتی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش بازدید نمود .

به گزارش شوش نیوز ، حجت الاسلام مرتضی همت پور مسئول ستاد فهمای استان خوزستان با حضور در کارگاه هایی که توسط کانون های «شهدای مسجد جامع ـ المهدی(عج) ـ امام خمینی(ره) ـ رایه المهدی(عج) و سعادت» ضمن قدردانی از مدیران و اعضای کانون های اشاره شده گفت : الحمدالله استان خوزستان بنا به بیانات اخیرمقام معظم رهبری(مد ظله العالی )جز اولین های صف مبارزه با ویروس منحوس کرونا می باشد و همیشه درصحنه حضور داشته است .

وی افزود : همین کارجهادی شما عزیزان که صف اول هستید و بدون امکانات وخودجوش اقدام به ضدعفونی معابر واماکن می کنید و علاوه بر آن با تولید ماسک ، بدون چشم داشتی باکمک های مردمی افتخارآفرینی می کنید.این کارهای شما در لوح الهی محفوظ می ماند وصدقه جاذبه محسوب می شود امیدوارم که همیشه درپناه خداوند منان موفق وموید باشید.


حجت الاسلام همت پور در ادامه تصریح نمود : شهرستان شوش با وجود  رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و کریم ستاوی مسئول امور مساجد جزو شهرستان های موفق دربحث فعالیت های کانونی می باشد و ما نگاه ویژه ای به این شهرستان داریم.


شایان ذکر است قبل از سخنان مسئول ستاد فهمای استان خوزستان ؛ مدیران کانون های فرهنگی و هنری و همچنین  کریم ستاوی مسئول امور مساجد اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ،گزارشی از فعالیت ها واقدامات انجام شده درجبهه ی مبارزه با ویروس منحوس کرونا را ارائه نمودند .


ستاوی در ادامه ی گزارش خود اظهار داشت : شهرستان شوش جزو اولین شهرستان های کشوربودکه کارجهادی تهیه وتوزیع ماسک ؛ موادضدعفونی و مساعدت به هموطنان را آغاز نمود و با تهیه وتوزیع سبدغذایی به خانواده های نیازمند و مستمند گام های مؤثری را برداشت به طوری که در حال حاضر 70 کانون فرهنگی و هنری در سطح شهر و روستا در حال مبارزه با این ویروس هستند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست