10052024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۷۱۱5264

دیدار فرمانده سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) با مدیر کانون بسیج رسانه

عکس ـ زهرا حیدری نیا ـ علی رضایی فرد

فرمانده سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) و هیئت همراه از پیشکسوت رسانه شهرستان شوش و مدیر کانون بسیج رسانه دیدار نمود .

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 11 مهرماه 1403 « سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع)و هیئت همراه  ـ رضا ذاکری مسئول بازرسی کانون ـ کاظم شوهان مسئول آموزش حلقات صالحین ـ علی رضایی فرد مسئول آماد و آموزش نظامی ـ مریم حیدری نیا مسئول فضای مجازی ـ زینت درویشی مسئول نیروی انسانی و روابط عمومی ـ هاجرمسئول امور تاریخی ـ حسین منصوری ـ مریم دیناروند و فضیله آل کثیر از اعضای کانون » با عباس کرم الهی مدیرکانون بسیج رسانه و پیشکسوت مطبوعات و رسانه شهرستان شوش دیدار نمودند .


در این دیدار ابتدا عباس کرم الهی مدیر کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ضمن عرض خیرمقدم  آغاز مرحله دوم عملیات موشکی وعده ی صادق را تبریک گفت و اظهار داشت : درود بر سبزپوشان سپاه پاسداران که همیشه باعث اقتدار و عزت مردم فهیم ـ انقلابی ـ همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی شده و می شوند و این حمله موشکی پاسخ دندان شکنی بود در پی انتقال خون اسماعیل هینه و سر لشکر سردار نیل فروشان مستشار ایرانی در کشور لبنان و همچنین سید مقاومت شهید آیت الله سید حسن نصرالله که ان شاءالله در مرحله سوم نخست وزیر خونخوار رژیم پوشالی صهیونیست به درک واصل شود .


وی افزود : ما تاکنون برنامه های خود را به نحوه مطلوب انجام داده ایم و اگر هم در برخی موارد کم کاری صورت می گیرد با تعییر در پیکره ی اعضای کانون این نقیصه نیز بر طرف خواهد شد .

در ادامه سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال (ع) ضمن تبریک حمله ی موشکی مرحله ی دوم وعده صادق به اسرائیل غاصب گفت : این  تنبیه ها و حملات ادامه دارد تا زمانی که نتانیاهو نخست وزیر سفاک رژیم جعلی صهیونیست به درک واصل شود ان شاءالله .


فرمانده سپاه ناحیه ی شوش دانیال در ادامه از عباس کرم الهی قدردانی نمود و اظهارداشت :با توجه به وضعیت جسمانی ایشان شخصا به خانه این پیشکسوت رسانه که در واقع پدر معنوی خانواده ی رسانه و مطبوعات شوش است آمده ایم تا از نزذیک قدردان ایشان باشیم .


وی افزود : من هر روز اخبار ایشان را که هم تراز با خبرنگاران تهران است را رصد می کنم و از تولید محتوایش راضی هستم اما کانون بسیج رسانه با دعوت از خانواده ی رسانه شوش باید همه را دور هم جمع کند ؛ حرفهای آنها را بشنوند و وقتی انسجام و همدلی به عمل آمده در جشنواره رسانه ای ابوذر استان که هرساله برگزار می شود شرکت کنند و با دیگر خبرنگاراان استان به رقابت بپردازند .

سرهنگ طرفی در پایان گفت : آنهایی که  فقط عنوانی گرفته اند و اصلا به طرف کانون نمی آیند یا  در افکار خود تجدید نظر کنند و یا از دیگران بهره برده شود چون بسیج خوشبختانه انسان ساز است و همیشه رویش دارد .


در ادامه اعضای کانون بسیج رسانه هر کدام به مدت 2 دقیقه نکته نظرات خود را مطرح کردند و تندیس امامین انقلاب از طرف سرهنگ طرفی به عباس کرم الهی هدیه دارده شد و همچنین لوح تقدیر و کارت هدیه برندگان مسابقه ی عکس محرم وصفر« معصومه سید معصومی ـ فضیله آل کثیر و مریم دیناروند » اهدا گردید .





Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست