10052024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۵۱۷5183

در روز خبرنگار از پیشکسوت رسانه و مطبوعات شوش تجلیل شد

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

« رئیس کمیته ی امداد حضرت امام خمینی(ره) ـ رئیس امور عشایر و رئیس انجمن شعر  اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی» در روز خبرنگار از پیشکسوت رسانه و مطبوعات شهرستان شوش  تجلیل  نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10صبح روز چهارشنبه 17 مردادماه 1403 سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار « غلامحسین نظری رئیس کمیته ی امداد حضرت امام خمینی (ره)ـ علی سعدی رئیس اداره ی اور عشایر ـ سرهنگ پایدار هاشم رفیعی زاده رئیس انجمن شعر اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی» از پیشکسوت رسانه و مطبوعات شهرستان شوش تجلیل نمودند .


در این آئین تجلیل ابتدا غلامحسین نظری ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به پیشکسوت رسانه و مطبوعات گفت : با توجه به اینکه از زمانی که غباس کرم الهی در مراسم حضور فیزیکی ندارد اما خبرنگارانی پرورش داده که اخبار و رویدادهای شوش را در اختیار ایشان قرار می دهند و وی هم بلافاصله اخبار را در شوش نیوز منتشر می کند و این از روحیه ی بالا و عشق و علاقه ایشان به شهر شوش است .

علی سعدی رئیس اداره ی امور عشایر که خود نیز مدیر مسئل نشریه ی صدای کرخه است گفت : از کوچه محل سکونت شما بازدید کردم که وضعیت نا مطلوبی دارد ؛ هم ناهموار است و هم جوی و جدول آن لایروبی نمی شود که در این گرما برای کودکان 13 خانوار هم که در آن سکونت دارند پرخطر است و من این را به شهرداری اطلاع رسانی می کنم .

وی در ادامه از راه انازی کانون استعدایابی به نام خبرنگاران فقید « زنده یاد علی فتی و زنده یاد الهه منگری » خبرداد و اظهار داشت : آموزش خبرنگاری این کانون استعدادیابی به عهده عباس کرم الهی است که تنها مدرس خبرنگاری در شوش است و جندین دوره تدریس نموده و خبرنگارانی به جامعه ی شوش تحویل داده است .

سرهنگ پاسدار هاشم رفیعی زاده رئیس انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن تبریک روز خبرنگار از طرف خود و رئیس اداره آرزوی شفاعت برای عباس کرم الهی نمود و گفت : به حق حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که در آستانه اربعین این حافظ اسلام هر چه زودتر دوباره شاهد حضورتان در عرصه ی خبر و نمایش باشیم.

عباس کرم الهی ضمن قدردانی از عزیزان حاضر گفت : درست است که پای راستم را از دست داده و به علت ایست مغزی خفیفت در حال حاضر پای چپ و دست چپم تا حدود بی حس است اما خدا را شاکرم که نعمت با ارزشی به من هدیه نموده و آن روحیه ی قوی است که در هر حالتی شکرگذار خدا هستم.

وی در ادامه از برگزاری ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره وبازرسان گروه تئاتر اندیشه خیر داد و گفت : خوشبختانه این گروه روز به روز به اعضایش افزوده می شود و همین امروز دکتر حمیلا چرنگ عضو شورای اسلامی شهر شوش رسما عضو این گروه شد تا در روز انتخابات همانند سایر اعضاء به منتخبی مورد نظر خود رأی بدهد و البته گروه تئاتر اندیشه کارش تولید و آموزش تئاتر است و اشخاصی نظیر دکتر چرنگ و یا مهشید آزادی به عنوان حامی فرهنگی به خانواده ی اندیشه ملحق شده اند .

درپایان از این پیشکسوت رسانه و مطبوعات که از سال 1367 وارد دنیای خبرنگاری شد ؛ تجلیل نمودند.


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست