10052024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۶۱۸5223

فراخوان جذب خبرنگار در کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع)

ما به دنبال شناسایی افراد علاقه مند، خلاق، متعهد و مشتاق برای انجام فعالیت « خبرنگاری ـ سواد رسانه ای ـ عکس خبری و گزارش نویس» از بین علامندان جوان شوشی هستیم .

کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع)  در راستای «  اطلاع‌رسانی دقیق، به‌روز و هوشمندانه»  در نظر دارد از بین علاقه‌مندان به حوزه « خبرنگاری و تدوین، گرافیک، تصویربرداری، گویندگی و مجریگری  و اجرا نسبت به جذب خبرنگار» افتخاری اقدام نماید.

این کانون  به منظور گسترش برنامه‌های رسانه ای خود و پوشش هرچه بهتر « اخبار، یادداشت و تولید گزارش»  از بین «دانش آموزان مقطع متوسه ی دوم ـ دانشجویان و فارغ التحصیلات»  که  علاقه مند به حرفه های « خبرنگاری، گویندگی ، اجرا ، مجریگری خبر ، تصویر بردار ، عکاس، تدوینگر وگرافیست»  نیروی افتخاری با شرایط ذیل جذب می نماید.

1 ) ـ .ما به دنبال شناسایی افراد علاقه مند، خلاق، متعهد و مشتاق برای انجام فعالیت رسانه ای نظیر تهیه خبر، گزارش خبری و تحلیلی، ویدئو، یادداشت و… هستیم،

2 ) ـ پس اگر شرایط لازم را دارید مشخصات خود از قبیل نام، نام خانوادگی، آدرس ، رزومه و مهارت های خود را برای ما در پیام رسان  ایتا به شماره 09034442710  ارسال  تا پس از بررسی تماس گرفته شود و در مراحل نهایی تکمیل فرم جذب انجام خواهد شد.

3 ) ـ .توجه داشته باشید داشتن یکی از مهارت های « خبرنگاری، نویسندگی، یادداشت نویسی و تحلیلگری، عکاسی و فیلمبرداری ، تدوین، گویندگی و اجرا»  از شرایط عضویت می باشد.


4 ) ـ داشتن روحیه انجام فعالیت « تیمی، خلاقیت و تعهد به کار و وقت شناسی»  از جمله ویژگی کسانی است که می خواهند با ما همکاری داشته باشند.

5 ) ـ .عضویت برای کلیه علاقمندان ۱۸ سال به بالا بلامانع است.

متقاضیان پس از تائید صلاحیت عمومی و تخصصی نسبت به تهیه خبر بر اساس سیاست های اعلام شده کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) و همچنین ارسال خبر اقدام خواهند نمود.

پس از اتمام دوره ی سه ماه ؛  فعالیت برای کلیه شرکت کنندگان به تفکیک سرویس های خبری صدور کارت خبرنگار افتخاری برای تهیه خبر صادر و همچنین دسترسی لازم به پرتال خبری برای ارسال خبر از بستر اینترنت میسر خواهد شد 

خبرنگار افتخاری هیچ گونه تعهد استخدامی برای پایگاه خبری خبر سبزواران در بر نخواهد داشت، اما خبرنگاران ثابت یا حق التحریر با حقوق ثابت و بیمه خبرنگاری جذب خواهند شد.

همچنین افراد علاقه مند و دارای شرایط از آموزش های رایگان «خبرنگاری، فتوشاپ، تدوین، تصویربزداری ، عکاسی و»  بهره مند خواهند شد.

در پایان مخاطبین عزیزی که دوست دارید «خبر و اتفاقات مهم پیرامونتان را به گوش دیگران برسانید، از شهر و روستای خود بگویید، نقاط دیدنی، آثار باستانی، امامزاده، موزه، کتابخانه، مساجد قدیمی، آرامگاه‌های بزرگان و آداب و رسوم قومی و محلی خویش را معرفی کنید، چهره‌های موفق و ممتازین و مدال آوران شهرتان را در رشته های مختلف به دیگران بشناسانید،» با جوانان شهرتان گفتگو کنید و مشکلات و صحبت های آنان را انعکاس دهید و بالاخره علاقه‌مندید حرف‌های ناگفته‌ی خود را به طریقی بازگو کنید، بخش «خبرنگار افتخاری» با آغوش باز پذیرایتان است.

رای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ی 09034442710 در ارتباط باشید

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست