10262024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت : خبرنگاران باید همانند ابوذر غفاری در واقعه ی غدیر عمل کنند

رئیس سازمان بسبج رسانه سپاه خضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در یک نشست بصیتی در فضای مجازی خبرنگاران را در بصیرت افزایی همچون ابوذر غفاری در واقعه ی غدیر دانست که نقش آفرینی آنها بسیار مهم و اساسی است .


عباس کرم الهی تقویم فرهنگی و ادبی انجمن روزنامه نگاران را تشریح کرد

شهلا حجازی  ـ خبرنگار شوش نیوز

رئیس انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش  با نگاهی اجمالی به چشم انداز و افق انجمن روزنامه نگاران در سال 1394 تقویم فرهنگی و ادبی این انجمن را تشریح کرد .

آیین یاد بود زنده یاد یوسف عارفیان در محل تالار نیایش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ محمد سگوند

به همت انجمن های موسیقی و شعر فارسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش مردادماه مراسم یادبود زنده یاد یوسف عارفیان رئیس اسبق دفتر انجمن موسیقی شهرستان شوش در سالن شهید عباس یلالی  تالار نیایش برگزار شد .

پربارترین برنامه های کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) در تیرماه 1403 یکی پس از دیگری اجرا می شوند

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج رسانه ؛ مدیر این کانون از تیرماه 1403 به عنوان پر بارترین حجم برنلمه ی این کانون خبر داد و گفت : جمعه 1 تیرماه 1403 هر چند از روز های تعطیل است و بیشترین کار ما در فصل گرما دور کاری است اما  این روز به فرمان صدور حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال 1360 به عنوان «تاسیس سازمان تبلیعات اسلامی» و روز  « تبلیغ و اطلاع رسانی دینی » نامگذاری شده  پوستری در همین راستا طراخی می کنیم .

کاشناس امور سینمایی و سمعی و بصری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش منصوب شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش طی حکمی کارشناس امور سینمایی و سمعی و بصری را منصوب نمود .

بیست و یکمین سینمای استان خوزستان در شهرستان شوش افتتاح شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و معاونت هنری و امور سینمایی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ، بیست و یکمین سینما استان در شهرستان شوش افتتاح گردید .

آیین گشایش سینما فرهنگ شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 18 دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان « سینما فرهنگ شوش » رسما در تالار نیایش این شهرستان آغاز به کار نمود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست