10262024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۴۱۷1034

قطع برق اداره ی فرهنگ ارشاد شوش به دلیل بدهی!

تهیه و تنظم ـ عباس کرم الهی

ساعت 7:30 صبح روز سه شنبه 16 تیر 1394 وقتی که به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش مراجعه کردم ، در حالی که هوا بیش از حد گرم بود ، رئیس و پرسنل اداره در حیاط نشسته بودند !

 

 

 

 

از رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی وقتی  علت را جویا شدم گفت : با وجود این که می دانیم خیلی از ادارات و کارخانجات شوش  به اداره ی برق بدهی دارند اما تاکنون برق آنها قطع نشده و این در حالی است که در این چهارماه سپری شده از سال 1394 ، تا کنون چهار بار برق اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش قطع می شود .

 

شریف احمدی افزود : امروز ساعت 7 صبح همزمان با شروع وقت اداره امور مشترکین اداره ی برق اقدام به قطع کابل برق نمودند و ما هم پرسنل خانم را به تالار نیایش فرستادیم و خود در حیاط اداره نشسته ایم و جدود ساعت 8 صبح با رئیس اداره ی برق شهرستان شوش تلفنی صحبت کردم و یک بار هم مهندس مانعی معاونت فرمانداری شوش  با وی تماس تلفنی داشت که قول مساعد داده شد که در اولین فرصت برق وصل می شود اما حالا که عقربه های ساعت از 9:45 دقیقه عبور کرده است ولی هنوز امور مشترکین اداره ی برق اقدام به وصل آن نکرده است .

 

در یک تحلیل ساده باید گفت ؛ وقتی که ادارات کل اعتبارات مورد نیاز را جهت تسویه با اداره ی برق به حساب ادارات شهرستان واریز نمی کنند و از طرفی منبع درآمدی هم ندارند چگونه در دمای بالای 50 درجه برق یک اداره ای قطع می شود که جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه ریزی می کند و این قطع برق اختلال در روند کار به وجود نمی آورد .

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در خصوص مبلغ بدهی اظهار داشت  میزان بدهی این اداره به اداره برق 3 میلیون تومان است و تا کنون در سال جاری 4 بار قطع شده و اداراتی که بیش از 10 میلیون بدهی دارند تا کنون حتی تذکری هم دریافت نکرده اند .

 

شایان ذکر است ساعت 11 پس از چهار ساعت تحمل گرما ، امور مشترکین برق اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی را وصل نمود تا پرسنل این اداره فقط 3 ساعت روز کاری سه شنبه را از هوای خنک و آن هم با زبان روزه استفاده کنند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست