07062024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۰۹1346

دومین جلسه ی اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران شوش به منظور برنامه ریزی ششمین همایش استانی خبرنگار در مسیر حادثه برگزار شد .

رضا ذاکری ـ خبرنگار شوش نیوز

عکس ـ عیسی کرملاچعب

روز دوشنبه 9 آذر ماه 1394 ساعت 18:30 ، دومین جلسه ی اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران با حضور 11 نفر از اعضای این اتاق به منظور برنامه ریزی نهایی برگزاری ششمین همایش استانی خبرنگار در مسیر حادثه در دفتر این انجمن برگزار شد .

 

 

 

 

رئیس انجمن روزنامه نگاران ، ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین درجلسه به انتقاد از عدم حضور بقیه ی مدعوین  گفت : من این انتظار را داشته که تعداد مدعوین به حدی باشد که محل برگزاری جلسه را به پلاتوی تالار انتقال دهیم اما متأسفانه برخی از عزیزان حتی حاضر نشدن به خودشان زحمت بدهند که مثلا به علت حضور در فلان مکان  قادر به حضور نیستم که حتی بدانیم باید با چه تعداد نفراتی می بایست جلسه را شروع کنیم و من در پایان همین جلسه اسامی غایبینی که در جلسات متوالی دعوت ما را لبیک نگفتم رسانه ای خواهم نمود تا انشاءالله در جلسات بعد در جمع ما حضور یابند .

 

وی افزود : جلسه ی گذشته که در وقت اداری برگزار شد ، برخی از اعضای اتاق فکر طی تماس های تلفنی و یا با ارسال پیامک از ما خواستند که جلسات در وقت اداری گذاشته نشود تا ما بتوانیم حضور داشته باشیم ، حالا که این جلسه بعداز نماز مغرب و عشاء برگزارشده باز برخی پیامک می دهند ایکاش جلسه صبح برگزار می شد .

 

عباس کرم الهی سپس وارد موضوع اصلی جلسه شد و تصریح نمود: از آنجایی که شش روز دیگر این همایش می بایست برگزار شود لذا ، امروز تمام برنامه های ما می بایست مشخص و به تصویب برسند تا از فردا هر فردی شرح وظایف خود را بداند .


 

سرانجام پس از بحث و بررسی و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید :

 

1 ـ مصوب گردید که از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا معاونت فرهنگی ایشان به عنوان سخنران دعوت به عمل آید و در صورتی که معاونت فرهنگی می آید ، با خود پیام همایون قنواتی مدیر کل را در راستا ششمین همایش استانی خبرنگار در مسیر حادثه « یادواره ی حماسه نگاران » جهت قرائت با خود داشته باشد .

 

2 ـ مقرر گردید که شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش همچون دوره ی قبل مسئولیت  خیرمقدم را عهده دار شود

 

3 ـ مقرر گردید که از بین مسئولین شهرستان شوش ، مهندس مانعی فرماندار شهرستان شوش به ایراد سخنرانی بپردازد که در این رئیس رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگی های لازم را با فرماندار  داشته باشد .

 

4 ـ مقرر گردید که از بین اصحاب رسانه و مطبوعات استان خوزستان ، با توجه به هماهنگی های قبلی امید حلالی مدیر مسئول روزنامه فرهنگ جنوب به نمایندگی از مطبوعاتی های استان در وصف شهدای خبرنگار به ایراد سخنرانی بپردازد .

 

5 ـ مقرر گردید که از بین اعضای اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران ، مینا جمشیدی فر استاد دانشگاه پیام نور در رشته روزنامه نگاری  به عنوان سخنران داخلی در وصف روزنامه نگاری و اصول خبرنویسی سخنرانی نماید .

 

6 ـ مقرر گردید که عباس کرم الهی علاوه بر تقبل دبیری همایش ، به عنوان مجری برنامه وظایف محوله را انجام دهد و همچنین ساخت دو / کلیپ 5 و 3 دقیقه ای عهده دار باشد .

 

7 ـ مقرر گردید که که عبدالرضا مانعی نایب رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی این شورا به نمایندگی از طرف شورا و شهرداری شوش طرح بنر ارائه شده از طرف انجمن روزنامه نگاران را  دریافت نموده و به یکی از طرف های قراردادشهرداری برای چاپ دو عدد بنر سه در چهار تحویل دهد که یکی از بنرها از شب چهارشنبه 11 آذر ماه ساعت 22 شب به بعد نبش میدان هفتم تیر نصب شود و بنر دوم جهت نصب در تالار نیایش به انجمن روزنامه نگاران داده شود .


 

8 ـ مقر گردید که حکیم خنیفر رئیس نظام صنفی کشاورزان شهرستان شوش  مسئولیت تهیه ی 300 پکیج پذیرایی را بر عهده گرفته و  صبح روز همایش تحویل کمیته پذیرایی همایش در تالار نیایش دهد .

 

8 ـ مقرر گردید که مرتضی دشتی  از طرف دانشگاه پیام نور به عنوان قاری قرآن این مسئولیت را بر عهده بگیرد .

 

9 ـ مقرر گردید که از طریق کارشناس فرهنگی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دو/2 شاعر برای خوانش شعر در وصف محرم و صفر به دبیر جشنواره معرفی شده که یکی از شاعران خوانش شعر فارسی و دیگری به زبان عربی شعر خود را خوانش نماید .

 

10 ـ معرفی مسئولیت سایر کمیته ها :

 

ـ علیرضا کریمی ( مسئول کمیته ی پشتیبانی ) ـ داریوش پارسا( مسئول کمیته تشریفات ) ـ علی طالبی ( طراح صحنه ) ـ رضا ذاکری ( مسئول اتاق فرمان ) ـ منوچهر کرد ( مسئول کمیته ی فیلمبرداران ) ـ کریم ستاوی (مسئول کمیته عکاسان ) ـ معصومه شیخی زاده ( مسئول کمیته انتظامات درون سالن ـ بخش خواهران ) ـ عیسی کرملاچعب ( مسئول کمیته تدارکات ) ـ سعید چنانه ( مسئول کمیته پذیرایی )

 

11 ـ معرفی حامیان فرهنگی :

 

شهرداری و شورای اسلامی شهرشوش ـ نظام صنفی کشاورزان شهرستان شوش ـ رضا زارعی ـ فروغ پور احمدی

 

12 ـ مقرر گردید که فروغ پور احمدی مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده مسئولیت دعوت نمودن از 70 نفر از خواهران را تقبل نماید .

 

13 ـ مقرر گردید چنانچه رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت خود را اعلام نماید ، از 80 نفر از فرهنگیان که در راستای مقاله نویسی و کارهای روزنامه نگاری فعالیت دارند دعوت به عمل آید .

 

14 ـ مقررگردید که کارشناسان هنری و فرهنگی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی از روئسای انجمن های تحت پوش بخواهند که از اعضای خود برای حضور در این همایش دعوت به عمل آورند .

 

15 ـ مقرر گردید که کریم ستاوی مسئول امور مساجد از اعضای هیئت امنای کانون های فرهنگی و هنری مساجد دعوت نماید .

 

در پایان با پادر میانی حاضرین در جلسه ، عباس کرم الهی از ذکر نام غایبین صرف نظر کرد تا فرصتی دیگر داده شود ، چون ممکن است عده ای از مدعوین در کربلا به سر می برند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست