06292024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۴۰۳5133

فرهنگی، هنری و رسانه

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت : خبرنگاران باید همانند ابوذر غفاری در واقعه ی غدیر عمل کنند

رئیس سازمان بسبج رسانه سپاه خضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در یک نشست بصیتی در فضای مجازی خبرنگاران را در بصیرت افزایی همچون ابوذر غفاری در واقعه ی غدیر دانست که نقش آفرینی آنها بسیار مهم و اساسی است .

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ؛ ساعت 20 روز یکشنبه 3 تیرماه 1403 ؛ سرگرد پاسدار دکتر سجاد بهمئی رئیس سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان   ؛ نقش آفرینی خبرنگاران و اصحاب رسانه را همچون ابوذر غفاری در واقعه ی غدیر دانست .

وی در ادامه به مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت : حضور حداکثری می تواند یک این قوی را به جهانیان نشان دهد اما اگر حضور خداکثری نباشد ایرانی ضعیف را نشان می دهند و اینجا نقش و جایگاه خبرنگاران بنا به گفته و توصیه ی مقام معظم رهبری برای بالا بردن مشارکت مدمی حائز اهمیت است .

دکتر بهمئی در بخش بعدی انتخاب اصلح ترین نامزد را از بین سس نامزد مهم دانست و اظهار داشت : برای ما نقش ولایتمداری و عملگرایی همچون شهید خدمت شهید آین الله رئیسی بعد از حضور حداکثری بسیار مهم است و این هم نقش خبرنگاران در این چند روز باقیمانده از روز انتخابات است که می بایست در نقش بصیرت افزایی با مردم صحبت کنید.


وی در ادامه یادآور شد ¨در بحث سیاسی و مسائل دفاعی و همچنین مسائل اقتصادی نامزدی باید به عنولن رئیس جمهور انتخاب شود که علاوه بر موارد فوق « اخلاق مدار  بوده و در سیاست خارجی با دشمنان ما رابطه ای نداشته باشد و مقاومت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه پر رنگ باشد  ؛ تشخیص این فاکتورهای مهم برای مردم عادی جامعه ؛ وظیفه ی شما خبرنگاران و اصحاب رسانه است .

رئیس سازمان بسیج رسانه ی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خئزستان خاطر نشان نمود : رسانه‏‌ها در شکل دهی به جریان های فکری جامعه و وسیله ای قدرتمند در فرهنگ سازی، نقش موثری در تحولات جوامع ، پدیده‏‌های سیاسی ، مطالبه گری اجتماعی و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و آگاهی بخشی مردم برعهده دارند. انتخابات یکی از بارزترین مردم سالاری دینی، پشتیبان امنیت ملی و نماد مقبولیت حکومت است و رسانه های به عنوان رکن چهار دموکراسی نقش مهمی در افزایش سطح آگاهی و تحلیل و تشویق مردم به انتخاب اص


لح در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورای شهر و روستا دارد.

به گفته ی  سرگرد پاسدار دکتر سجاد بهعمئی ؛  رسانه های سهم بسزایی در شکل دادن به آگاهی مردم و قضاوت و داوری آنها در مورد انتخاب افراد اصلح، شناخت برنامه‌‏ها و شعارها و وعده‏های انتخاباتی دارند. در دنیای امروز؛  رسانه ها، آئینه تمام نمای تمایلات اجتماعی جوامع به شمار می روند، واکنش رسانه ها به اخبار و اتفاقات روز معمولا نشأت گرفته از واکنش های عمومی مردمی است. علرغم همه سنگ اندازی ها و تفرقه افکنی های دشمنان‌ طی چند سال اخیر در جبهه جنگ نرم  در حوزه رسانه و تزریق یاس و ناامیدی در جامعه ، هنوز رسانه ها در بین مردم جایگاهی مطلوب دارند.

برای تمام اقشار ظفیت حداکثری بید در نطی گرفته شود « دانش آموزالن رأی اولی ـ دانشجویان ـ اساتیددانشگاه ها ـ دختران و بانوان ـ کشاورزان و کارگران ـ فرهنگیان ؛ بازاریان و...... امروز تمام جریان ها بر افکار عمومی تأثیر گذار است و ما رسانه ها یا با دیدار چهر به چهره و یا در فضای مجازی جلوی این تأثیر افکار سنجی دشمنان گرفته شود ؛ بررسی آمارها نشان می دهد مشاهده اخبار، اطلاعات و پیگیری اخبار موثق از رسانه های قابل اعتماد نشان از این دارد که بخش قابل توجهی از مردم رسانه های داخلی را مرجع اخبار خود می‌دانند و هنوز تاثیرپذیری مردم از رسانه ها در جامعه تا حد قابل توجهی مشهود است. هم اکنون ۱۲۱ نشریه  و پایگاه خبری شامل  در خوزستان  فعالیت می‌کنند که حدود ۵۶  نشریه در سطح استان فعال است و خبرگزاری ؛ پایگاهای خبری ؛  نشریات فعال استان نقش مهمی در پوشش خبری وقایع استان و همچنین تحلیل وقایع ملی برعهده  دارند.

از این رو یکی از مهم ترین دغدغه های موجود در مواجهه با فعالیت های سیاسی و فرهنگی در استان خوزستان توجه به نگاه رسانه ها به مسئله است، این در حالی است که انتخابات  ریاست جمهوری را می‌توان مهم ترین رویداد سیاسی، اجتماعی با فراگیری بالا در کشور دانست، رویدادی که واکنش رسانه ها نسبت به آن از سوی مردم به شدت در حال نظارت و بررسی است.

لازم به یادآوری است که کانون بسیج رسانه ی شوش دانیال روز سه شنیه 5 تیرماه پس از چهارمین نتاظره شش نامزد جلسه ایی بصیرتی با حضور خواهران و برادران به صورت چهره به جهره با خبرنگاران گرقته می شود که قدرت تحلیل آنها مضاعفت شود


رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضزت ولیصر(عج) در بخش پایانی سخنان حود بار دیگر به حضور حداک فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: حضور حداکثری مردم اشاره کرد و گفت : حضور حداکثری مردم  در پای صندوق رای  فرآیندی است که رسانه ها از ارکان مهم آن محسوب می شوند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست