06262024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۳۱۷5125

پربارترین برنامه های کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) در تیرماه 1403 یکی پس از دیگری اجرا می شوند

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج رسانه ؛ مدیر این کانون از تیرماه 1403 به عنوان پر بارترین حجم برنلمه ی این کانون خبر داد و گفت : جمعه 1 تیرماه 1403 هر چند از روز های تعطیل است و بیشترین کار ما در فصل گرما دور کاری است اما  این روز به فرمان صدور حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال 1360 به عنوان «تاسیس سازمان تبلیعات اسلامی» و روز  « تبلیغ و اطلاع رسانی دینی » نامگذاری شده  پوستری در همین راستا طراخی می کنیم .

عباس کرم الهی مدیر کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) افزود : خوشبختانه فصل امتحانات پایان یافته و اعضای هیئت اندیشه ورز در قالب « معلم ـ دانشجو و دانش آموز » در خانه به سر می برند و فقط پرسنل اداری ما مشغول به کار هستند که مدیران ادارات خصوصات « اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شبکه ی بهداشت و درمان » نهایت همکاری زا داشته اند و نیروی مورد نیاز را در اختیارمان قرار داده اند و انتظاز دارسد در این ما هم به صورت مقطعی همکاری داشته و نیروهای مورد نیاز را در اختیارمان بگذارند .

وی افزود : اگر وسیله ی نقلیه و نیرو در اختیار داشته باشیم به پوستر بستنهده نمی کنسیم و با مسئولسن ادارات دیدار خضوری خواهیم داشت .. بعد از این مناسبت  در روز سه شنبه 5 تیرماه 1403 برابر با 18  ذیحجه 1445هجری قمری که مصادف است با جشن عید غدیر خم و آغاز ولایت امیرالؤمنین حضرت امام علی (ع) که برادران بسیجی هیئت اندیشه ورز در منزل شخصی نشست بصیرتی پیرامون « انتخابات و صرفه جویی از برق »را ساعت 17 خواهند داشت .

مدیر کانون بسیج رسانه در ادامه یادآور شد : روز پنجشنبه 7 تیرماه 1403 برابر با 20 ذیحجه 1449 هجری قمری ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را داریم که در این روز ؛ 7 تیرماه 1366 هجری شمسی شهید مظلوم سید محمد حسین حسینی بهشتی و 72 تن از یاران با وفای حضرت امام خمینی(ره) از جمله شهید سید محمد کاظم دانش اولین نماینده ی شوش و اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با انفجار بمب به دست منافقین در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی رخ داد و این روز به نام روز قوه ی قضائیه نامگذاری شوش که علاوه بر پوستر در فضای مجازی عده ای از اعضای هیئت اندیشه ورز در مراسم شرکت می کنند .

عباس کرم الهی در ادامه به روز خانواده و تکریم از بازنشستگان اشاره کرد و گفت : روز سه شنبه 12 تیرماه 1403 مصادف است با روز خانواده و تکریم از بازنشستگان که در نظر داریم از برادران «علیرضا ـ حاج عبدالرضا و غلامعلی یاحسن ـ مرادعلی رضوان ـ محمدرضا دیناروند و استاد جعفر دیناروند »  پیشکسوتان رسانه که هر کدام به نوعی در زمان جنگ اطلاع رسانی را بر عهده داشته اند تجلیل نمائیم .

.

وی در ادامه با روز قلم اشاره کرو و اظهار داشت : در یک کار مشترک با حضور اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ـ کانون بسیج رسانه وکانون بسیج هنرمندان از اهل قلم شوش شامل« نمایشنامه نویسان ـ فیلمنامه نویسان ـ مقاله نویسان ـ شاعران « نقاشان ـ خبرنگاران ـو..... »  تجایل به عمل خواهد آمد .

مدیر کانون بسیج رسانه در ادامه به آغاز ماه محرم اشاره کرد و گفت :یکشنبه 17تیرماه1403 برابر با 1 محرم 1446هجری قمری مسابقه ی عکس کانون بسیجح رسانه آغاز خواهد شد و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت که کلیه عکاس خبرنگاران بسیجی و رسانه ای می تواند در این مسابقه شرکت نمایند . همچنین دز این روز و اولین شب محرم که به نام « روز شعر و ادبیات آئینی » نام گذاری شده است با مشارکت کانون بسیج هنرمندان و کانون شعر آئینی اداره ی تبلیغات اسلامب مراسم شبر شعر تحت عنوان « تشنه لبان » برگزار خواهد شد .

عباس کرم الهی سپس یه روز امر به معروف و نهی از منکر و روز ادبیات کودکان و نوجوانان پرداخت و یاد آور شد : روز دوشنبه 18 تیرماه 1403 برابر با دوم محرم الحرام 1446 هجری قمری  جلسه ی حلقات صالحین  در منزل ما برگزاز خواهد شد .

مدیر کانون بسیج رسانه ی کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال (ع) در ادامه خاطر نشان نمود :: روز پنجشنبه 21 تیرماه1403 برابر با 5 محرم 1446 هجری قمری  روز عفاف و حجاب است در این روز خواهران بسیجی ما هم در غبار روبی مزار شهدا شرکت می کنند و هم با حجاب خود عکسی را می گیرند که در نمایشگاه عفاف و حجاب در معرض دید عموم قرار گیرد .

عباس کرم الهی در پایان گفت : عکاسان خبرنگار تا می توانند برای بالا بردن کفیت کاری خود سوزه یابی کنند مثل « شیرخوارگان حسینی ـ کودکان و محرم ـ زنان و محرم ـ تعزیه ه9ا ـ شام غریبان ـ کفن و دفن شهدا ـ نذری و پخش غذا ـ توزیع شربت و خرما ـ زنجیرزنی ـ سینه زنی ـ جمع کردن خاک در میدان تعزیه ـ سوزاندن خیمه ها و...... »  

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست