06262024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۳۰۵5119

ایمن سازی و آسفالت جاده دوارشوش آغازمی شود

فرماندار شوش گفت: عملیات اجرایی ایمن سازی و آسفالت جاده دوار دربخش مرکزی شوش با تعیین پیمانکار آغازمی شود.

به گزارش شوش نیوز و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش ؛ مهندس محسن حویزه روز شنبه بهمراه معاون عمرانی فرمانداری.رییس اداره راهداری  ،دربازدید ازجاده دوار با اشاره به موقعیت مهم جاده رداده افزود: جاده موجود به دلیل فرسودگی آسفالت بسیار ناایمن و پر از چاله است و این موجب شده تا حوادث مختلفی در این محور طی سال های اخیر رقم بخورد.

وی ادامه داد: ایمن سازی و آسفالت روکش این محور که دسترسی به یادمان های فتح المبین و فکه  شهرفتح المبین و همچنین استان ایلام وشهرستان دهلران را تسهیل می کند.

فرماندار شوش افزود: 40 روستا از شهرستان شوش با اجرای کامل عملیات آسفالت این محور مهم از نعمت جاده استاندارد و ایمن برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: برای آغاز عملیات اجرایی این محور طی چهار ماه گذشته به دلیل شرکت نکردن پیمانکار در مناقصه انجام شده با تاخیر مواجه شد که سرانجام با تعیین مناقصه و تحویل زمین به آن، عملیات اجرایی اصلاح،ایمن سازی و آسفالت این محور آغاز شد.


حویزه گفت: این محور به طول یک کیلومتر است که برای آسفالت، ایمن سازی و استانداردسازی آن ۳۰میلیارد ریال اعتبار تخصیص شده است که با توجه به تامین بودجه مورد نیاز انتظار می رود این طرح طی یک ماه(خرداد) تکمیل و به بهره برداری برسد.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست