06262024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۳۲۵5129

آشنایی با علی حجازی مدیر داخلی چاچخانه حضرت دانیال

علی حجازی هستم فرزند فیصل بسیجی پایگاه نبی اکرم(ص) و حوزه ی شهید  دانش شوش که از سال 1380 که تا الان فعالیت مستمر دارم و در  اکثر برنامه های فرهنگی بصیرتی توجیهی اجتماعی و فوق برنامه شرکت می کنم .

در زمینه ی فعالیت هایی که داشتم باید توضیح بدهم که نویسندگی را از نوجوانی شروع کرده ام و درسال 1399 در سن 23 سالگی اولین کتاب خود را به نام « پژوهشی در زندگانی دانیال نبی(ع) چاپ کرده ام که در حرم دانیال نبی با حضور مسئولین این کتاب رونمایی شد .

بعد از این در جلسات ادبی که در کتابخانه ی عمومی فجر تشکیل می گردد حضور یافته و هم از تجربیات سایر نویسندگان بهره برده و هم تجربیات خود را به دیگران منتقل کردم و با همکاری سرکارخانم فاطمه حجازی توانستم اولین انتشارات را در شوش تآسیس کنم و از سال 1401 مدیر اجرایی این انتشارات را بر عهده دارم. و در کنار آن مدیر ادبی  کانون شوش فعالیت دارم

 یک کتاب دیگر را در زمینه ی شوش شناسی عنوان عنوان «دانش وران شوش در عصر طلایی اسلام » که در خصوص زندگی17 دانشمند شوشی در قرون اولیه ی از قرن اول تا قرن پنجم هجری آماده چاپ نمایم .

علی حجازی در ادامه ضمن قدردانی ار پایگاه نبی اکرم (ص) گفت: بارها این پایگاه  از ما حمایت و پپشتیبانی داشته اما به جز این پایگاه هیچ مسئولی یا خیری از ما حمایت نکذد

به عنوان یک نویسنده ی شوشی که کتاب خود را چاپ کرده ام از طرف مسئولین چیزی عادم نشد تا اینکه  نمایشگاهی که در حرم رو به راه کردیم توانستم با حمایت پایگاه نبی اکرم (ص )  نسخ این کتابهاا را به فروش برسانم . ودر خصوص کناب دوم تجربه به کمکم آمد و کمتر چاپ کردم ولی کتاب دوم را به صورت هدیه به دوستان عرضه کردم .

عدم حمایت موجب دلزدگی نوسنده می شود ؛ البته با حمایت تک تک اعضای شورای شهر اسلامی شوش در نظر داریم انتشارات را توسعه دهیم    با همکاری این شورا از بیش از 220 نویسنده تجلیل به عمل آمد کح جا دارد نهایت تقدیر و سپاس خود را این شورا به عمل آورم .


علی حجازی در پایان از عباس کرم الهی مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز و خبرنگارانش قدردانی نمایم و ان شالله از نسخه از کتاب دوم به این پایگاه اهدا خواهد شد.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست