07062024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۲۶1445

شمارش معکوس برگزاری انتخابات انجمن روزنامه نگاران شوش آغاز شد

محمد دیناروند ـ خبرنگار شوش نیوز

روز شنبه 26 دی ماه 1394 ساعت 11 صبح رئیس انجمن روزنامه نگاران اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از آغاز شمارش معکوس برگزاری یازدهمین دوره ی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان  خبر داد .

 

 

 

 

عباس کرم الهی در گفت و گویی کوتاه به خبرنگار ما گفت : یازدهمین دوره ی انتخابات هیئت مدیره و بازرسان انجمن روزنامه نگاران روز جمعه 2 بهمن 1394 یعنی 6 روز دیگر با حضور کلیه ی اعضای انجمن ساعت 9:30 صبح در سالن اصلی تالار نیایش برگزار می شود .

 

وی در این راستا اظهار اشت  : روز یکشنبه 20 دیماه 1394 آخرین از مهلت تعیین شده برای ثبت نام ، 15 نفر برای عضویت در هیئت مدیره و 5 نفر برای عضویت در بازرسی ثبت نام کردند که اسامی آنها طی نامه ای به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش جهت گذراندن مراحل احراز صلاحیت از نظر فنی و با در نظر گرفتن شرایط در نظر گرفته اعلام شد و امروز خوشبختانه از طرف کارشناس فرهنگی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی کل ثبت نام شدگان مورد تأیید قرار گرفتند که در روز انتخابات با هم به رقابت خواهند پرداخت .

 

رئیس انجمن روزنامه نگاران افزود : هر عضو پس از دریافت برگ رأی به صورت مخفی و بر اساس شناخت قبلی از بین 15 نفر می تواند به 7 نفر برای هیئت مدیره و از مجموع 5 نفر 2 نفر را برای بازرسی در برگ رأی بنویسد .

 

عباس کرم الهی در ادامه به شرایط در نظر گرفته برای رأی دهندگان اشاره کرد و در این راستا خاطر نشان نمود : از نظر سنی هر فرد می بایست حداقل در روز انتخابات 16 سال تمام باشد و از نظر عضویت حداقل 72 ساعت قبل از روز انتخابات تشکیل پرونده داده و مدارک خود را به طور کامل تحویل داده باشند .

 

وی در پاسخ این سئوال که از ایشان تقاضای معرفی ثبت نام شدگان را خواستار شدم ، گفت : با توجه به این که یکی از ثبت نام شدگان از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در دوره ی دهم است ، لذا از معرفی ثبت نام شدگان معذورم .


 

رئیس انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش در پایان از کلیه ی اعضای ثبت نام شده دعوت نمود تا در یازدهمین مجمع فوق العاده ی انجمن حضوری پر رنگ داشته باشند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست