07062024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۱۰۳1466

پیام تشکر در پی حضور پر شور اعضای انجمن روزنامه نگاران در یازدهمین دوره ی انتخابات

جنان پور منصوری ـ خبرنگار شوش نیوز

عباس کرم الهی رئیس هیئت مدیره ی دوره ی یازدهم انجمن روزنامه نگاران  طی پیامی ضمن تشکر صمیمانه از اکثریت اعضای انجمن روزنامه نگاران  به خاطر حضور گسترده در انتخابات یازدهمین دوره ی  هیئت مدیره و بازرسان ، از درگاه خداوند خواستار سربلندی در مقابل اعضاء شد .

 

متن پیام رئیس انجمن روزنامه نگاران  به این شرح است:

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 

« ن والقلم و مایسطرون »

 

روز پانزده مرداد 1378 برای اولین بار انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش به نام کانون خبرنگاران به پيشنهاد عباس کرم الهی  و و با موافقت  اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  تأسیس شد و ده دوره را با فراز و نشین پشت سر گذاشت ، در دوره ای چنان به حدی ضعیف بود که به تعطیلی کشیده شد و در دوره ای دیگر چنان پر فروغ و فعال بود که عنوان انجمن برتر و نمونه ی استان را کسب نمود .

 

اکنون که به فضل الهی ؛  انتخابات یازدهمین  دوره ی هیئت مدیره و بازرسان انجمن روزنامه نگاران با حضور چشمگیر و مسئولانه ی اعضاء  به پایان رسیده و نتایج آن در اکثر نشریات الکترونیکی  اعلام گردیده است، وظیفه ی خود می دانم  که از طرف خود و سایر منتخبین این دوره  ، قدردانی صمیمانه ی خود را نثار فرهنگ سازانی  کنم که با قلم و دوربین خود تحول آفرینی می کنند  و به خاطر  این رشد و آگاهی و همت و وقت شناسی اعضاء  سپاس گذاری نموده و از درگاه احدیت  برای آنها سرافرازی و عاقبت بخیری را مسئلت دارم .

 

این حضور عظیم در مسئله ای که به سرنوشت انجمن روزنامه نگاران  ارتباط می یابد و نقشی حیاتی در فرهنگ سازی ایران در سطح شهرستان شوش را  دارد، پاسخ هوشمندانه و قاطعی بود که ، هیئت مدیره و بازرسین منتخب بیش از پیش احساس مسئولیت کنند و با با عده ی محدودی که به هر نحوه و به هر شکل یا ساز مخالفت می زنند و یا بنا به دلایلی که خود می دانند معترض  هستند ؛ با گفتمان و استفاده از ایده و راهکارهای مناسبت آنها ، همدلی و همزبانی را بین کلیه ی اصحاب رسانه و مطبوعات به وجود آورند .

 

لازم است به اعضای محترم انجمن  یادآوری کنم که حضور خود را فقط به روز انتخابات بسنده نکنید و همیشه با انجمن روزنامه نگاران در ارتباط باشید تا از  ایده ی شما بیش از پیش استفاده شود .

 

از خداوند متعال فضل و رحمت و توفیق الهی رابرای شما فرهنگ سازان شهرستان شوش مسئلت می نمایم و از همه برگزار کنندگان انتخابات  خصوصاً « شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کارشناسان فرهنگی و هنری اداره ، قاسم لطیف  ، استاد جعفر دیناروند ، محمدرضا دیناروند ، بردیا آریان فر و مجتبی پناهی که به عنوان اجرای کمیته های نظارت و اجرایی متحمل زحمات فراوانی شدند صمیمانه تشکر کرده، قبول حضرت احدیت و پاداش الهی را برای آنان مسئلت می نمایم.

 

و من الله التوفیق

 

عباس کرم الهی

 

رئیس انجمن روزنامه نگاران

 

و به نمایندگی از طرف :

 

داریوش پارسا ـ کریم ستاوی ـ علیرضا کریمی ـ منوچهر کرد ـ فائقه شیرک ـ مینا جمشیدی ـ فروغ پور احمدی و مژگان راکی

 

و همچنین :

 

برهان زبیدی ـ احمد معین ـ جاسم ستادی ـ پریسا رجبی ـ اقدس آل کثیر ـ خدیجه آل کثیر ـ فاطمه دیناروند پور ـ آفرین نظری ـ کبری قیاسوند ـ معصومه شیخی زاده و سمیه اسماعیلی فر

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست