07062024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۶۰۷1829

ساماندهی خبرنگاران فعال شهرستان شوش آغاز شد

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

خبرنگاران ، گزارشگران و عکاسان خبرنگار پایگاه های خبری و تحلیلی ، مطبوعات و خبرگزاری های شهرستان شوش جهت ساماندهی و دریافت کارت متحدالشکل به منظور مصاحبه با مسئولین و حضور در جلسات از روز دوشنبه 8 شهریور تا چهارشنبه 17 شهریور 1395 مهلت دارند با ارائه ی مدارک مورد نیاز ، فرم ثبت نام را پر کنند .

عباس کرم الهی رئیس انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش در این خصوص  عنوان نمود : با توجه به گفته ی مهندس رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش در نکوداشت روز خبرنگار ، شناسنامه دار شدن اصحاب رسانه و مطبوعات را امری ضروری دانست و با اعلام یک مهلت یک ماهه کلیه ی خبرنگاران رسمی و غیر رسمی را جهت ثبت نام در انجمن روزنامه نگاران فرا خوان تا از این طریق ساماندهی شوند ؛ لذا بر آن شدیم که در مدتی که سپری شد با تشکیل دو جلسه و طراحی یک کارت شناسایی متحدالشکل با توجه به شرایط زیر ، خبرنگاران ، گزارشگران و عکاسان خبرنگار را دعوت کنیم که حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 17 شهریور 1395 جهت ثبت نام به اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه نموده و ثبت نام نمایند .

شایان ذکر است جهت اقدام  برای صدور کارت خبرنگاری رعایت نکات زیر الزامی است :

کلیه ی گزارشگران ، خبرنگاران و عکاسان خبرنگار که برای سایر نشریات فعالیت دارند در صورت ارائه ی معرفی نامه از مدیر مسئول و یا سرپرستی نشریات در این ساماندهی قرار می گیرند که این دسته از خبرنگاران در اولویت اول می باشند .

مدارک مورد نیاز :

1 ـ مدارک ارسالی برای هر خبرنگار : دو قطعه عکس 3 در 4 ، تصویر کارت ملی ، تصویر شناسنامه و فرم اطلاعات فردی جهت صدور کارت خبرنگاری موجود در این اطلاعیه به همراه فیش واریز حق عضویت به حساب انجمن روزنامه نگاران ( مدارکی که قبلا جهت صدور کارت تحویل مرکز شده ، ملاک نیست و باید همه متقاضیان مجددا مدارک درخواستی را ارسال نمایند  )

2 ـ به دلیل اهمیت موضوع به هیچ عنوان در خارج از مهلت زمانی تعیین شده به مدارک ارسالی ترتیب اثر داده نمی شود . بنابراین توصیه می شود کدر مهلت مقرر نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایند .

3 ـ  این انجمن از دریافت مدارک به صورت غیر حضوری امتناع ورزیده و کلیه مدارک مربوط به خبرنگاران و عکاسان هر رسانه بایستی یکجا و در یک مرحله به همراه معرفی نامه از سوی بالاترین مقام مسئول آن رسانه تحویل انجمن روزنامه نگاران  شود .

4 ـ مدارک دریافتی پس از تایید مراجع ذیربط ، جهت امضاء نهایی کارت شناسایی  در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش قرار خواهد گرفت .

5 ـ پایان زمان تحویل مدارک روز دوشنبه 8 شهریور  تا روز چهارشنبه  17 شهریور 1395 خواهد بود و به طور قطع این مهلت تمدید نخواهد شد .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست