07062024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۶۱۲1833

پانزدهمین آزمون دوره ی مقدماتی و پنجمین آزمون دوره ی تکمیلی خبرنگاری در تالار نیایش برگزار شد

مهدی کرم الهی ـ خبرنگار شوش نیوز

روز جمعه 12 شهریور 1395 ازساعت 9 صبح الی 12 به مدت سه ساعت آزمون پانزدهمین دوره ی مقدماتی و پنجمین دوره ی تکمیلی خبرنگاری با حضور علاقه مندان به حرفه ی خبرنگاری به صورت هم زمان در لاوی و سالن اجتماعات تالارنیایش شهرستان شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ عباس کرم الهی رئیس انجمن روزنامه نگاران در گفت و گویی کوتاه عنوان نمود : پس از پانزده جلسه ی دو ساعته و در مجموع 30 ساعت مفید برای هر دوره امروز جمعه 12 شهریور 1395 طبق برنامه ی اعلام شده ، آزمون این دو سطح  در لاوی و سالن اجتماعات تالار نیایش با مراقبت اینجانب و کریم ستاوی و فائقه شیرک برگزار شد .

وی افزود : بنا به توصیه ی شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این دوره قرار بود از سه نفر مربی  به نام « خودم ـ استاد جعفر دیناروند و علی طالبی » برای تدریس استفاده گردید که نسبت به دوره های گذشته تفاوت هایی احساس شد .


عباس کرم الهی در ادامه اظهار داشت : قبول شدگان  دوره ی تکمیلی پس ازساماندهی به عنوان خبرنگار به نشریاتی که در شهرستان شوش فاقد خبرنگار هستند معرفی شده و قبول شدگان دوره ی مقدماتی در صورت به حد نصاب رسیدن در دوره ی پائیزه مجاز هستند در ششمین دوره ی تکمیلی ثبت نام کنند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست