07062024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۶۲۱1842

رئیس انجمن روزنامه نگاران خبرداد : چهارمین همایش تجلیل از زوج های خبرنگار برگزار می شود

رحیم کرد ـ کارآموز خبرنگاری

روز یکشنبه 21شهریور 1395 همزمان با روز عرفه ، نیایش و سینما رئیس انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش از برگزاری چهارمین همایش تجلیل از زوج های خبرنگار خبر داد .

 

 

 

 

عباس کرم الهی در این خصوص عنوان نمود : از ابتدای دوره ی نهم هیئت مدیره ی انجمن روزنامه نگاران ، علاوه بر انعکاس خبر و گزارش که رسالت اصلی ما به شمار می آید ، یک سری برنامه های فرهنگی را نیز در تقویم خود گنجانده که تجلیل از زوج های خبرنگار از برنامه هایی بوده که طی سه سال متوالی با موفقیت برگزار شده است .

 

وی افزود : همانند سه سال قبل در نظر داشتیم که این همایش را هم زمان با روز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه ی زهرا(س) برگزار کنیم اما چون شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش جهت زیارت به مشهد مقدس رفته بود ، لذا این همایش  روز سه شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 21:30 در پلاتوی استاد سیدجلال حسینی واقع در تالار نیایشبا حضور اعضای انجمن روزنامه نگاران و جمعی از مدیران دستگاه های دولتی برگزار می گردد .

 

رئیس انجمن روزنامه نگاران سپس به برنامه های این همایش اشاره کرد و تصریح نمود : طبق رسمی که ما ایرانی ها داریم همایشبا تلاوت آیاتی از کلام ا...مجید و پخشسرود جمهوری اسلامی آغاز شده و پس از آن شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خیر مقدم سخنانی را در مورد ازدواج آسان ایراد می کند و در ادامه عباس کرم الهی به اهداف برگزاری همایش می پردازد .


 

اجرای نمایش کوتاه دو نفره در راستای ازدواج و تجلیل از سه زوج خبرنگار از دیگر برنامه های این همایش است .

 

عباس کرم الهی در پایان اظهار داشت : انجمن روزنامه نگاران تا این لحظه 20 زوج خبرنگار دارد که برخی از آنها قبل از عضویت در انجمن متاهل بوده ومابقی بعد از عضویت در انجمن به مرور زمان به وصال رسیده اند ، لذا هر ساله ما از سه زوج با توجه به بضاعت مالی انجمن تجلیل می کنیم .

 

شایان ذکر است رئیس انجمن روزنامه نگاران در همین گفت وگو کلیه ی اعضای انجمن را جهت حضور در این همایش فرا خواند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست