07032024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۵۱۱1082

زمان برگزاری هفته ی خبرنگار مشخص شد

کریم ستاوی ـ خبرنگار شوش نیوز

روز یک شنبه 11 مرداد 1394 ساعت 19 نخستین جلسه ی اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران به منظور برنامه ریزی نکوداشت روز خبرنگار در دفتر این انجمن برگزار شد .

 

 

 

 

این جلسه با حضور محمد دیناروند نماینده ی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ـ سید ناصر حسینی رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ـ علی بویری معاونت پایگاه میراث فرهنگی ـ عباس کرم الهی رئیس انجمن روزنامه نگاران ـ علیرضا کریمی عضو هیئت مدیره ی انجمن روزنامه نگاران ـ استاد جعفر دیناروند ـ هوشنگ سالاری ـ علی پناه احمدی ـ علی طالبی نایب رئیس انجمن هنرهای تجسمی ـ یونس عرب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن تالاسمی ـ فروغ پور احمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده ـ رقیه محمودی مسئول تعاون و کارآفرینی اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ـ معصومه جوکار مسئول مراکز کاهش طلاق  ـ فرخنده جریده ـ فائقه شیرک ـ لیلادادبین و فروغ پژوهان نیا تشکیل گردید که پس از بحث و بررسی و تبادل نظر تصمیمات زیر مصوب شد .


 

ـ مقرر گردید که هفته ی خبرنگار بر  اساس تقویم تنظیم شده توسط عباس کرم الهی از امروز دوشنبه 12 مرداد 1394 آغاز شده و در روز یکشنبه 18 مرداد خاتمه یابد .

 

ـ مقرر گردید که روز شنبه 17 مرداد 1394 از ساعت 9 صبح الی 11 مراسم نکوداشت خبرنگار در تالار نیایش برگزار شود .

 

ـ مقرر گردید که فروغ پور احمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده مسئولیت پیگیری لوح تقدیر و هدایای فعالان اطلاع رسانی را بر اساس لیست تنظیم شده توسط انجمن روزنامه نگاران بر عهده برگیرد و علاوه بر آن 100 نفر از خواهران عضو کمیسیون امور بانوان و پایگاه مقاومت شهیده آمنه ی قربانی را دعوت به حضور در همایش کند .

 

ـ مقرر شد که هوشنگ سالاری مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی آوای شوش مسئولیت ساخت دو کلیپ 5 دقیقه ای  را بر عهده گرفته و عکس های مورد نیاز را بر اساس عملکرد یکساله ی انجمن روزنامه نگاران و سایر پایگاه های خبری را از عباس کرم الهی تحویل بگیرد و علاوه بر آن مسئولیت اتاق فرمان را نیز عهده دار شود .

 

ـ مقرر گردید که کریم ستاوی مسئول امور مساجد اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول امور مالی انجمن روزنامه نگاران علاوه بر دعوت از قاری قرآن ، مسئولیت کمیته ی تشریفات را بر عهده برگیرد .

 

ـ مقرر گردید که رضا ذاکری علاوه بر مسئولیت دعوت از مدیران  ادارات , عهده دار مسئولیت کمیته پذیرایی باشد و به صلاح دید خود دو نفر را برای پذیرایی  دعوت به همکاری کند .

 

ـ مقرر گردید که مینا جمشیدی فر مجری برنامه باشد .

 

ـ مقررگردید علی پناه احمدی مسئولیت هماهنگی همایش را بر عهده گیرد .

 

ـ مقرر گردید که عباس کرم الهی مسئولیت دبیری همایش را بر عهده داشته باشد .

 

ـ مقرر گردید که با هماهنگی کارشناس فرهنگی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی  یکی از شاعران فارس زبان در همایش خوانش شعر داشته باشد .

 

ـ مقرر گردید که علیرضا کریمی مسئولیت کمیته ی انضباطی را بر عهده داشته باشد و برای نظم بخشیدن در تالار نیایش ـ رقیه محمودی ـ فائقه شیرک و احمد معین با ایشان همکاری کنند .

 

ـ مقرر گردید که از سخنرانی ها کم شده و به مراسم تجلیل از فعالان خبر و اطلاع رسانی افزوده شود تا خاطره ی خوبی برای خبرنگاران فعال خلق شود .

 

ـ مقرر گردید که انجمن روزنامه نگاران از طریق اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به صلاحدید خودشان یکی از اصحاب رسانه و مطبوعات  مرکز استان خوزستان را جهت سخنرانی دعوت نموده و علاوه بر آن شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش خیرمقدم را برعهده داشته و عباس کرم الهی رئیس انجمن روزنامه نگاران عملکرد یکساله ی انجمن را تشریح نماید و از بین بانوان نیز فروغ پور احمدی مشاورفرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده و عضو اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران سخنرانی داشته باشد .

 

ـ مقرر گردید که علی طالبی مسئولیت طراحی بنر و پوستر نکوداشت را عهده دار شود .

 

ـ مقرر گردید که چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 9 صبح دومین جلسه ی اتاق فکر در دفتر انجمن روزنامه نگاران به منظور ارائه ی گزارش کمیته های معرفی شده با حضور شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود .

 

ـ مقرر گردید که در جلسه ی روز چهارشنبه بنا به پیشنهاد سید ناصرحسینی رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاع اجتماعی و موافقت اکثریت هر کدام از اعضای اتاق فکر به صورت خود جوش و همت عالیه مبالغی را در اختیار عباس کرم الهی رئیس انجمن روزنامه نگاران قرار دهند که کل مبلغ برای همایش هزینه شود .

ـ مقرر گردید که معصومه جوکار مسئول مراکز کاهش طلاق و از اعضای اتاق فکر انجمن روزنامه نگاران علاوه بر اهدا مبلغی برای هزینه های هفته ی خبرنگار 300 پوشه برای پکیج در اختیار دبیر همایش قرار دهد .


 

در پایان روز شمار هفته ی خبرنگار در شهرستان شوش به شرح زیر مصوب شد :

 

1 ـ دوشنبه 1394/5/12 ( شوش ـ خبرنگار و همراهی با دولت تدبیر و امید ) ـ دیدار با معاون فرماندار شوش

 

2 ـ سه شنبه1394/5/13( شوش ـ خبرنگار و بیعت با ولایت ) ـ دیدار با امام جمعه ی شهرستان شوش

 

3 ـ چهارشنبه1394/5/14( شوش ـ خبرنگار و مردم سالاری دینی ) ـ دیدار با شهردار شهر شوش

 

4 ـ پنج شنبه1394/5/15( شوش ـ خبرنگار و میثاق با شهداء ) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و ناحیه ی مقاومت بسیج و برگزار مراسم غبار روبی و گل افشانی مزار خبرنگار شهید فریدون سگوند

 

5 ـ جمعه1394/5/16( شوش ـ خبرنگار  و وحدت اسلامی ) حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در نماز سیاسی عبادی جمعه و تقبل سخنرانی پیش از خطبه ها

 

6 ـ شنبه1394/5/17(شوش ـ خبرنگار و تجلیل از جهادگران خبر و اطلاع رسانی)تجلیل مسئولین از خبرنگاران در تالار نیایش از ساعت 9 صبح الی 11

 

7ـ یکشنبه1394/5/18( شوش ـ خبرنگار و فرهنگ و هنر اسلامی) دیدار با شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست