07032024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۲۰1177

دوازدهمین آزمون خبرنگاری در سطح مقدماتی و سومین آزمون روزنامه نگاری در سطح تکمیلی در لاوی تالار نیایش شوش برگزار شد

شهلا حجازی ـ خبرنگار شوش نیوز

به همت کمیته ی آموزش انجمن روزنامه روزنامه نگاران شهرستان شوش با حضور 43 کارآموز و سه مراقب ، دوازدهمین آزمون خبرنگاری در سطح مقدماتی و سومین آزمون روزنامه نگاری در سطح تکمیلی روز جمعه 20 شهریور 1394 از ساعت 9 صبح الی 12 ظهر در لاوی تالار نیایش شوش برگزار شد .

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرنگار شوش نیوز ؛  رئیس هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران شهرستان شوش  در حاشیه برگزاری آزمون ورودی این دوره ها گفت:  نیروی انسانی ارزشمندترین و مهمترین سرمایه هر رسانه‌ای محسوب می‌شود و تجربه نیز نشان داده که رسانه‌ای موفق است که بیش از رسانه‌های دیگر بر تربیت و آموزش نیروی انسانی اهتمام بورزد و ما هم این رسالت را بر عهده داریم که برای هر نشریه ی « ملی ـ منطقه ای ـ استانی و محلی » مجموعه ای شامل « خبرنگار ـ گزارشگر ـ مقاله نویس ـ عکاس خبرنگار و ویراستار » را پرورش دهیم و به نشریات معرفی کنیم .

 

عباس کرم الهی  با اشاره ‌به خلأ نیروی انسانی کافی درشهرستان شوش برای  رسانه‌های کشور و با ابراز تأسف از عدم توجه کافی به امر آموزش نیروی انسانی در رسانه‌های کشور پس از از دوران پس از جنگ 8 ساله ی تحمیلی تاکنون ،  تصریح کرد: انجمن روزنامه‌نگاران در راستای وظیفه ذاتی خود مبنی بر کمک به رسانه‌های ملی و استانی  از سال 1378 ،  برنامه های آموزشی دقیق و جامع و پرباری را برای تربیت نیروی انسانی تدوین کرد و تاکنون 12 دوره در سطح مقدماتی خبرنگاری و 3 دوره در سطح تکمیلی برگزار نمود و در نظر دارد  با استفاده از اساتید متخصص در رشته های « گرافیک مطبوعاتی ـ صفحه آرایی نشریه ـ روانشناسی مطبوعات ـ عکاس خبرنگار ـ تندنویسی خبر و گزارش و ..... » پس از استعدادیابی قبول شدگان دوره های تکمیلی اقدام به راه اندازی کلاس های کاملا تخصصی نمایند .


 

به گفته رئیس هیئت مدیره و مسئول کمیته ی آموزش انجمن روزنامه‌نگاران ، 43 نفر در این دروه ثبت‌نام کرده‌‌ بودند که پس از برگزاری 15 جلسه ی دو ساعته ی کارگاه آموزش خبرنگاری برای هر سطح  آزمون ورودی امروز برگزار شد که از بین این 43 نفر ـ ده نفر در دوره ی تکمیلی و 33نفر در دوره ی مقدماتی حضور داشتند .

 

عباس کرم الهی در خصوص نتایج آزمون اظهار داشت : نتایج این آزمون روز دوشنبه 30 شهریور در وقت اداری اعلام می گرددکه فهرست اسامی در تابلوی اعلانات اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و تالار نیایش شهرستان شوش در معرض دید عموم قرار می گیرد .

 

وی در ادامه به  آن دسته از کارآموزانی که نمره ی قبولی می گیرند پیشنهاد داد که مدارک مورد نیاز خود را برای ثبت نام در انجمن روزنامه نگاران شوش ـ کشور و همچنین خانه ی مطبوعات شوش آماده کنند تا اسم آنها در فهرست خانواده ی مطبوعات قرار گیرد .


 

رئیس انجمن روزنامه نگاران در پایان از شریف احمدی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به خانه در اختیار گذاشتن مکان برگزاری آزمون ـ رضا ذاکری مسئول تالار نیایش و سعید چنانی مسئول حراست تالار به خاطر پشتیبانی و حمایت های بی دریغ در طول برگزاری کارگاه های آموزش خبرنگاری ـ فاطمه دیناروند کارشناس امور فرهنگی و روئسای انجمن های نویسندگان جوان و هنرهای تجسمی به خاطر در اختیار گذاشتن کسری صندلی های مورد نیاز تقدیر و تشکر خود را به عمل آورد .

 

شایان ذکر است ، « عباس کرم الهی ـ علیرضا کریمی و جنان پورمنصوری »  به عنوان مراقب بر نحوه ی آزمون نظارت داشتند .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست