06262024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۲۳۱5113

پرچم هیچگاه زمین نمی ماند حتی اگر پرچم‌دار روی زمین افتاده باشد

« بسم الله الرحمن الرحیم ـ  انا لله و انا الیه راجعون مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»  در روز ولادت با سعادت حضرت امام علی بن موسی الرضا  هشتمین اختر آسمان ولایت و امامت (ع) خبر شهادتهشتمین  رئیس جمهور که خود از خادمین انام رضا(ع)  بود و همراهان و بی بهره شدن از خدمتگزاران مخلص ؛  مایه ی  تأسف و تأثر عمیق گردید. شهید آیت الله دکتر  رئیسی (رضوان الله علیه) تمام عمر را با اخلاص و دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب نمود و در این مسیر فردی خستگی ناپذیر بود و در همه ی عرصه ها چه در« دستگاه قضا» و چه در دوران «ریاست قوه مجریه» صادقانه عمل نمود . بی شک مردم عزیز ,  قدردان آن همه زحمات هستند، ان شاءالله این مسیر خدمت با توجهات حضرات معصومین (علیهمالسلام) خاصه حضرت بقیه الله الاعظم  (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری رهبر معظم و حمایت مردم متدین، از طریق خدمت گزاران ادامه خواهد یافت.

لازم می‌دانم یاد امام جمعه مردمی تبریز حجت الاسلام والمسلمین شهید آل هاشم، وزیر محترم خارجه و همراهان دیگر را گرامی بدارم. در پایان شهادت این عزیزان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.»


«همانطور که از صدر اسلام خداوند حافظ و ناصر مسلمین بوده از این به بعد هم حافظ و ناصر ایران اسلامی و جبهه ی مقاومت است .»  ما در این راستا تجارب زیادی داشته و داریم ؛  وقتی بنیانگذار جمهوری اسلامی به ملکوت اعلی پیوست ؛ دشمنان گفتند که کار انقلاب دیگر تمام است اما دیدیم که حضرت آلله العظمی امام خامنه ای « مدظله العالی » 24 ساعت بعد جایگزین گردید و هیچ لطمه ای به ایران وارد نشد .

در زمان هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران دیدید که ما « شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفای حضرت امام ـ شهید رجایی و شهید باهنر ـ شهید قدوسی ـ شهید مفتح ـ شهید لاجوردی و ..... را یکی پسر دیگری از دست دادیم ؛ گرچه فاجعه سنگین بود اما گزندی به انقلاب وارد نشد ؛ در زمان چند دستگی در کردستان دیدید که باز با وجود سپاه و ارتش گروهکها سرکوب شدند ؛ حزب بحث عراق که از کشورهای مختلف حمایت مالی تجهیزاتی و حتی نیروی انسانی می شد ؛  اما با نیروی ایمان و امدادهای غیبی ؛ هیچ پرچمی روی زمین نماند ؛  الان هم اگر رئیس جمهور ولایی و انقلابی را از دست داده ایم او از مکتب حاچ قاسم سلیمانی آموخته که راه سرخ شهادت را برای پیروزی جبهه مقاومت طی نماید . ما همه سربازان حاچ قاسم سلیمانی هستیم و امرور در این جنگ ترکیبی و اشتراکی با قلم های برای خودمان اجازه نمی دهیم دشمنان در اورات داخلی کشور ما دخالت کنند  ـ این بیانه را من به نماینذگی از کل اصحاب رسانه ی شوش تنطیم نمودم تا دشمنان بدانند در هر شهری رسانه ها با هم اتحاد دارند .

# پیشرفت ـ ایران

# ایران ـ مقتدر

# خوزستان ـ قهرمان

# جبهه مقاومت ـ قوی  

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست