07012024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۲۲۵5107

قابل توجه اعضای هسته ی مرکزی و هیئت مدیره گروه تئاتر اندیشه

به قلم ـ عباس کرم الهی

بر اساس اساسنامه این گروه هیته ی مرکزی ؛ هیئت مدیره ، بازرسین و حتی معاونین مدیر گروه در شرایطی که هیچ بازیگری نباشد که در تولید نمایش مدیر را یاری کند این مجموعه موظف به همکاری و همیاری گروه هستند ؛ اما متأسفانه همکاری که نمی کنند ؛ نقد پذیر هم نیستند و سعی می کنند هم دیگر را تخریب کنند.

 

لذا از این به بعد کلیه ی عزیزانی که در این گروه مسئولیتی دارند اولویت اول آنها گروه تئاتر اندیشه باشد و چنانچه قصد تولید نمایش را دارند این گروه را سرلوحه و سرمشق قرار دهند . گروه تئاتر اندیشه  هم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و دارای اساسنامه است و جز 8 گروه رسمی می باشد و هم از طریق سازمان ثبت شرکت  ها « مؤسسات غیر تجاری» دارای اساسنامه  ؛ شماره ثبت و شناسه ی ملی می باشد که دیگر گروه ها فافد شماره ثبت ـ شناسی ملی و کد پستی  می باشند .

 

معرفی هسته ی مرکزی : « عباس کرم الهی ـ کاظم شوهان ـ میلاد دیناروند ـ مصطفی کرمی بالنجانی ـ مهدی کشاورز ـ فاطمه مولایی و جنان پور منصوری» ؛ که خوشبختانه فاطمه مولایی که تغییر هنر داده بود رسما به هسته مرکزی بازگشت و به جای جنان پور منصوری که ازدواج کرده و از شوش به استان دیگری رفته ؛ شادی هاشمی جایگزین شده است ضمن اینکه استاد علی طالبی در کلیه ی نمایش ها نهایت همکاری را به عنوان طراح صحنه با گروه دارد .

 

 معرفی هیئت مدیره : « عباس کرم الهی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره ـ فائقه شیرک نایب رئیس ـ مینا جمشیدی فر  خزانه دار ـ اکرم ملائی منشی ـ عباس زبید سخنگو ـ داریوش پارسا مسئول امور انضباطی و مسعود کرم الهی مسئول روابط عمومی » که به جز سه نفر اول  مابقی در جلسات غیبت کبری دارند و جای هیچ عذر و بهانه ای برای آنها نیست و لذا با آنها اتمام حجت نمودهو چنانچه از این به بعد هم بخواهند غیبت داشته باشند اشخاصی دیگر جایگزین آنها خواهد شد .


 

معاوتین مدیر عامل هم کلا در جلسات غیبت داشته اند و هیچکدام سابقه ی بازیگری هم نداشته اند که در دوره ی جدید سعی بر آن است اشخاصی را دعوت به همکاری کنیم که حداقل البفای تئاتر را بلد باشند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست